Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Autor Tema: Hasta dentro de un tiempo  (Llegit 1845 cops)

Desconnectat Chus

• Usuari 5 Km
  • **
  • Missatges: 54
    • Veure Perfil
Hasta dentro de un tiempo
« el: 02 de Febrer de 2014, 21:29:26 »
Hola chic@s:

Escribo en el foro para deciros que esta semana será mi última semana entrenando (de momento) con Run2Live. A algunos de vosotros ya os he explicado en algún momento que los últimos meses están siendo muy buenos a nivel personal, pero aún no he tenido tiempo de asimilar la nueva vida. Muchos de vosotr@s me habeis dado consejos muy buenos sobre todo con el tema de la niña (os lo agradezco) y que os preocupeis cada día de mi niña y de mi, pero últimamente paso muy poco tiempo en casa y esta semana después de mucho reflexionar y hablarlo con mi mujer, he decidido dedicarle más tiempo en casa a mi niña (al menos temporalmente). Mis horarios de trabajo ultimamente comprenden jornadas de 8 a 9 horas más los entrenamientos que estoy realizando en Run2Live, por lo que muchos días salgo a las 7:30 de casa y vuelvo a las 22 de la noche, por lo que en estos momentos necesito un parón en todos los sentidos. Llevo mucho tiempo en el grupo y supondrá un cambio no veros en el entrenamiento y charlar, entrenar, daros consignas y escuchar vuestras preocupaciones, vuestras metas y objetivos, pero ahora llega el momento de dedicar más tiempo a la família (no dejaré de entrenar y bajaré a veros cuando me lo permitan), pero temporalmente necesito un pequeño parón.
Iré el martes y el jueves al entrenamiento para despedirme temporalmente de vosotros. Espero veros y saludaros personalmente a cada uno de vosotros. Os llevo a cada uno en el corazón.
Gracias por estos años inolvidables.

Desconnectat vicenschamorro

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 107
    • Veure Perfil
Re:Hasta dentro de un tiempo
« Respondre #1 el: 02 de Febrer de 2014, 21:51:09 »
Hola Chus,

com ja hauras vist, jo també faig molt que no participo dels entrenos dels dissabtes. Més concretament des de que va neixer la meva nena. En aquests moment un s'ha de plantejar on invertir el poc temps que tenim lliure i t'entenc 100%.

Cada moment de la vida te els seus "timings" i es important que els acceptem i convisquem amb ells.

Jo també espero poder tornar en breu i tornar a veure a la gent que m'ha fet estimar aquest esport, entre ells, espero poder coincidir amb tu i poder fer uns Kms (al meu ritme, si us plau ;-) )

Molta sort i disfruta de la familia (el més important).

Vicens

Desconnectat Serrat

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • Missatges: 381
  • Vull fer una Mitja en menys de 2 hores!!
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 02 de Febrer de 2014, 21:51:33 »
 :'( Chus,  et trobarem a faltar molt! sé que la teva nena és una "bona causa" però em sap greu que no ens faràs  callar mentre fem mobilitat, que no ens expliquis perquè fem cadascun dels exercicis, que no ens expliquis cada detall de la posició, que no em diguis que deixi de moure el cap mentre corro ..  en fi .. et trobaré a faltar. Merci per tants bons moments. :-)!!! i molta sort, envia alguna foto de la teva filla de tant en tant!
abraçada forta
montserrat

Desconnectat Sergi Elvira

• Usuari Marató
  • Missatges: 507
  • Córrer per viure!
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: 02 de Febrer de 2014, 22:44:52 »
Ostres Chus! Que faré ara als entrenaments sense la teva "supervisió"  ;D

Entenc la teva decisió. El running ens apasiona a molts de nosaltres de diferents maneres però de vegades hi han altres prioritats.

De totes maneres penso que sempre pots tornar a reprendre aquesta activitat amb Run2Live més endevant si tot encaixa... Segur que si succeeix, seràs benvingut.

Ja saps on estem  ;)

Una abraçada, Coach!
La gloria no consiste en no caer nunca sino en levantarte cada vez que te caes.

Desconnectat Gera

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 114
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: 02 de Febrer de 2014, 22:56:39 »
Chus: se te echara en falta.
Gera

Desconnectat Vinu

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • Missatges: 270
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: 03 de Febrer de 2014, 10:18:01 »
Segur que serà un parèntesi. Ni tu deixaràs de còrrer ni nosaltres d'entrenar. T'esterem esperant.
Una abraçada.

Desconnectat Béatrice

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 755
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: 03 de Febrer de 2014, 12:39:53 »
Haces bien Chus. Lo primero es lo primero, has de cuidar de ti mismo y de tu familia, disfrutarla al máximo, todo lo que puedas. Te echaremos en falta, pero seguro que te veremos de vez en cuando rodando por el parque.

Un abrazo fuerte,
Béatrice

Desconnectat oriol

• Associat(ada)
  • Principiant
  • Missatges: 33
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: 03 de Febrer de 2014, 14:21:55 »
Moltes gracies per tot.Una abraçada.Fins aviat

Desconnectat Teresa

• Associat(ada)
  • Usuari 5 Km
  • Missatges: 83
    • Veure Perfil
« Respondre #8 el: 03 de Febrer de 2014, 20:00:08 »

snif, em sap molt de greu... però el motiu s'ho val!

Et trobaré a faltar fins que tornis!
Petons,

Desconnectat Chus

• Usuari 5 Km
  • **
  • Missatges: 54
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: 05 de Febrer de 2014, 11:11:09 »
Gràcies a tots per la resposta donada ahir al entrenament. Dijous serà el meu últim entrenament, però el gaudirem al màxim.

Desconnectat Angel

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 2358
    • Veure Perfil
« Respondre #10 el: 16 de Febrer de 2014, 22:54:58 »
Hola Chus,

Todavía recuerdo tu ingreso en Run2Live en noviembre de 2009, para sustituir a Victor.

Hace más de cuatro años de eso. Ahora toca un cambio. Entendemos tu decisión, que algunos ya intuíamos que tomarías cuando dejaste de entrenar los sábados. Es lógico. ¿Qué puede ser más importante que la familia?.

Cuatro años juntos no los olvidaremos fácilmente. Gracias por todos los consejos que nos has dado. Muchos miembros del R2L entraron escuchando tus consejos y recibiendo tus mimos los miércoles ¿te acuerdas?.

Seguro que nos veremos pronto.

Un abrazo
La fuerza no proviene de la capacidad física sino de la voluntad indomable