Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Events Lligats

• Mitja Formentera: 17 de Maig de 2014

Autor Tema: Maig'14 : Fem la Mitja de Formentera o la de Venècia?  (Llegit 11305 cops)

Desconnectat JoaKim

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 138
    • Veure Perfil
Re: Maig'14 : Fem la Mitja de Formentera o la de Venècia?
« Respondre #60 el: 14 de Maig de 2014, 18:24:44 »
Companys sols queden 3 dies, com esteu, jo aquesta setmana estic reservant forses
per la mitja i no aniré als entrenements de club.

Be jo tinc el vol de Vueling de les 07:00h del dissabte, crec que es el vol que tenim la majoria!
Podem quedar a alguna hora al aeroport, o ens trobem a la porta d'embarcament?

Podriem fer un grup de wats per aquets dies i així estem conectats, sobre tot despres de la cursa  :D
El que passa es que jo no tinc els telf. de la majoria, Montserrat tu ho pots fer? que us sembla?

Salut i km

Desconnectat Serrat

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • Missatges: 381
  • Vull fer una Mitja en menys de 2 hores!!
    • Veure Perfil
« Respondre #61 el: 14 de Maig de 2014, 23:09:53 »
 grup fet   "Formentera"  ens espera!!! :D :D   previsió del temps màxima 24ºC mínima 15ª C   ... cel una mica tapat però amb sol...

Desconnectat Sergi Elvira

• Usuari Marató
  • Missatges: 507
  • Córrer per viure!
    • Veure Perfil
« Respondre #62 el: 18 de Maig de 2014, 22:06:28 »
Hey companys¡ us escric desde formentera. We are still here¡ novament el r2l demostra que a més de correr li agrada la gresca jeje... Gran Mitja ahir dissabte. Molt recomanable tot i les pujad etes jeje. Avui excursións i ara sopar casero together. Demà pasem de currar ¡ a la platja, ens cal relax....  :D.   See you als entrenos¡
La gloria no consiste en no caer nunca sino en levantarte cada vez que te caes.