Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Autor Tema: Bojos per córrer 30"  (Llegit 738 cops)

Desconnectat Sergi Elvira

• Usuari Marató
  • Missatges: 507
  • Córrer per viure!
    • Veure Perfil
Bojos per córrer 30"
« el: 06 de Octubre de 2014, 22:55:32 »
Hey companys! 

Veu veure el passat 30 minuts del Diumenge 6?

No té desperdici. Aquest programa parla d'aquest esport que tant estimem.  ;)

Es tracta l'estil de vida dels corredors, el bom del running, la superació humana, l'adicció a l'exercici físic i els seus riscos...

Crec que val la pena que us ho mireu. Sobretot pel que fa al tema de la nostra salut que sovint posem a prova desafiant els nostres limits...

Estic pensant en tornar-me a fer una prova d'esforç....   ::)

http://www.tv3.cat/30minuts/reportatges/1930/?Bojos-per-correr
La gloria no consiste en no caer nunca sino en levantarte cada vez que te caes.

Desconnectat Angel

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 2351
    • Veure Perfil
Re:Bojos per córrer 30"
« Respondre #1 el: 07 de Octubre de 2014, 07:09:39 »
Yo también lo ví. Está bien, pero no me sentí identificado, en el sentido de que no se habló del caso concreto de la mayoría de los corredores populares, que como máximo corren una maratón. El programa era más pesimista que optimista, cosa que hubiera cambiado si el nivel del corredor hubiera sido más normalito.

Si se trataba de convencerme de que no haga una ultra trail, lo han hecho muy bien, aunque no hacía falta.

La fuerza no proviene de la capacidad física sino de la voluntad indomable

Desconnectat Angel

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 2351
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 07 de Octubre de 2014, 11:40:29 »
No creáis que el programa no me gustó: Sí me gustó y mucho. Muy recomendable. Hay que verlo.

Sergi tiene razón en lo de  conocer nuestros límites y prevemir problemas haciendo chequeos médicos y pruebas de esfuerzo.

Lo que quiero decir es que esperaba haber visto en el programa más aspectos lúdicos,  tal como sugiere el título del programa.
La fuerza no proviene de la capacidad física sino de la voluntad indomable

Desconnectat Béatrice

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 744
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: 07 de Octubre de 2014, 14:38:10 »
Aún no lo he visto pero lo haré. Además, se ve que sale Djanina Freytag, que conocí en la primera edición de la Roca Negra en San Boi y con quien he coincidido en algunas otras carreras, es una gran corredora de fondo, una chica muy maja.