Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Events Lligats

• Cronoescalada CoRReDoRs.CaT: 31 de Desembre de 2016

Autor Tema: Cronoescalada CoRReDoRs.CaT  (Llegit 405 cops)

Desconnectat Béatrice

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 744
    • Veure Perfil
Cronoescalada CoRReDoRs.CaT
« el: 16 de Novembre de 2016, 11:11:25 »
El dissabte 31 de Desembre, de 11 a 13 h a la Font Màgica!

Es tracta de la VIII edició de la cronoescalada solidària a Montjuic:

www.corredors.cat/cronoescalada

Es tracta de una prova benèfica. El recorregut és tant curt i sencill que el poden fer nens, adults i gent gran. Es pot fer corrent (si es fa a tope arribareu fàcilment al vostre màxim de pulsacions) o caminant, sols o acompanyats de pares, avis, fills, nets,amics...

El recorregut comença a la Font Màgica. Es puja per les escales (no es poden agafar les automàtiques perque això seria com retallar) i s'arriba al MNAC. En aquell punt està ubicada la meta volant que ens permetrà saber qui es l'atleta que ha pujat mès ràpid. Després tornem a baixar fins arribar novament a la Font Màgica on a cada participant se li donarà una bossa de obsequis.

El preu de l'inscripció es una joguina nova (o en perfecte estat) que no sigui bélica, i que NO vingui embolicada.

La prova es pot fer de 11:00 a 13:00. Arribeu quan us vagi bé. Doneu la joguina, escalfeu (optatiu) i comenceu quan estigueu preparats. Després de la prova, publicarem els temsps de tos els participants. No hi ha premis pels guanyadors, així que la prova té un caracter no competitiu. La recompensa es haver participat en una acte benéfic com aquest.

A les 13:00 vindrà Creu Roja a portar-se totes les joguines per la campanya de CAP NEN SENSE JOGUINA de cara a la nit de Reis.

Desconnectat Runner Alex

• Principiant
  • *
  • Missatges: 5
    • Veure Perfil
Re:Cronoescalada CoRReDoRs.CaT
« Respondre #1 el: 28 de Novembre de 2016, 00:28:29 »
Sóc de Barcelona desde sempre i mai havía escoltat que feien un esdeveniment com aquest. Em sembla una iniciativa solidària molt bona, especialment pel que fa a donar una joguina com a forma d'inscripció. Respecte a aquest tema crec que és molt addient aprofitar per proporcionar joguines que no s'encassillin en els gèneres i volia aprofitar per apropar-vos el tema de les joguines cooperatives. Els meus nebots hi juguen (son 2 nens i 1 nena) i quan m'ho van explicar em va semblar molt interessant. Espero que aquest tipus de joguines estiguin acceptades per a l'esdeveniment...
Deixo un enllaç amb informació que he trobat: http://www.mundoludic.com/blog/juegos-de-mesa-cooperativos/
Moltes gràcies i intentaré participar en l'esdeveniment.
Salutacions!

Desconnectat Béatrice

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 744
    • Veure Perfil
Re:Cronoescalada CoRReDoRs.CaT
« Respondre #2 el: 28 de Novembre de 2016, 15:27:38 »
Si, todos los juguetes sirven, siempre y cuando no sean bélicos.

Yo ya he comprado un juego, iré  :)