Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Events Lligats

• Marató de Barcelona: 07 de Març de 2010

Autor Tema: Marató de Barcelona  (Llegit 4269 cops)

Desconnectat victorjh

• Associat(ada)
  • Principiant
  • *
  • Missatges: 4
    • Veure Perfil
Re:Marató de Barcelona
« Respondre #30 el: 07 de Març de 2010, 19:43:05 »
Moltes mercés a tots. Per mi ha estat una carrera molt emotiva i el grup genial. Gracies al Marc per recordarme on era la plaça Urquinaona quan estava amb un moment complicat i a ti jefa que quieras que te diga, ya lo viste. Eres una crack

Desconnectat Sergio

• Associat(ada)
  • Usuari 10 Km
  • *
  • Missatges: 117
    • Veure Perfil
« Respondre #31 el: 07 de Març de 2010, 20:03:36 »
Felicidades campeones!! El grupo de 4h30m, liebres, animadores... todos habéis sido un gran apoyo. Gracias a todos!! Sois unos cracks!!
Los obstáculos son esas cosas espantosas que ves cuando apartas los ojos de tu meta.

Desconnectat Alfons xes

• Usuari 5 Km
  • **
  • Missatges: 73
    • Veure Perfil
« Respondre #32 el: 07 de Març de 2010, 20:27:28 »
    Si que sois unos/as craks. Yo que estaba en otra onda (solo hacía 25 km) os he encontrado por todos lados. Creo que había más gente de soporte que haciendo la maratón. En fin, felicidades a los que habeis conseguido acabar y a las "liebres" agradecer vuestra colaboración.

salut

Desconnectat ALFONS

• Associat(ada)
  • Usuari 5 Km
  • *
  • Missatges: 67
    • Veure Perfil
« Respondre #33 el: 07 de Març de 2010, 20:59:46 »
agraïr a tothom que ha estat animant per a tot arreu, sempre hem corregut acompanyats, quan tenies un mal moment apareixia algú cridant i aixecante l'anim. Un plaer correr amb el Josep Maria i el Javi, fins quasi al final, crec que ens hem estirat un al altre: I molt especialmet una nota d'excelent al Raul sense la seva ajuda no hagués pogut fer la marca d'avui. Part d'ella es d'ell.

salut i descans

Alfons

Desconnectat Jordi Santin

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • *
  • Missatges: 258
    • Veure Perfil
« Respondre #34 el: 07 de Març de 2010, 21:06:25 »
Bueeeeeeno, ya he subido las fotos de la cursa.

Pido perdón a los compañer@s que no he fotografiado, pero se me ha escapado algunos. (Otros es que han llegdo antes que yo a la meta) >:( >:( >:( ;D ;D ;D .
Jordi Santin

Desconnectat Sergi Elvira

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • *
  • Missatges: 406
  • Córrer per viure!
    • Veure Perfil
« Respondre #35 el: 07 de Març de 2010, 21:16:13 »
Bona nit companys!
Ha estat una experiència molt guapa fer de llebre. Us ho recomano. Es molt gratificant ajudar a un company. A més a més, et permet gaudir de la cursa d'una altra manera.
Felicitats pels vostres èxits!

Aqui teniu les fotos. De moment del Jordi Santin i meves...
http://picasaweb.google.es/run2livebcn3/Run2liveBCNMaratoBarcelona2010#
http://picasaweb.google.es/run2livebcn3/MaratoBcn2010#5445958365628218674

(les he d'unificar...)

I ara... a descansar que ja toca!!!   ;)
« Darrera modificació: 07 de Març de 2010, 21:18:23 per Sergi Elvira »
La gloria no consiste en no caer nunca sino en levantarte cada vez que te caes.

Desconnectat dam00021

• Associat(ada)
  • Usuari 5 Km
  • *
  • Missatges: 50
  • M'encanta el running
    • Veure Perfil
« Respondre #36 el: 07 de Març de 2010, 21:33:14 »
Hola a todos,

en primer lugar enhorabuena. Ha sido increible la carrera de hoy. Mi mujer, una de las que ha gritado como loca Run2live por media Barcelona, me ha dicho que ha visto camisetas del club por todas partes. La verdad es que solo llegar a la meta ya es un gran éxito y por eso felicitar especialmente a Aguila y Sergio que los he visto sensacionales en Sepulveda, tambien a Eladio y a Carmen.
Al grupo que yo estaba 3h 30' deciros que ha sido muy emocionante compartir las sensaciones de una maratón. Creo que (aunque luego nos hemos distanciado) hemos hecho una buena piña en gran parte de la carrera y me consta que más tarde o más temprano hemos ido llegando todos.
Luisa y compañera (lo siento pero no sé su nombre) gracias por hacernos de liebre, habeis estado increibles, aunque en ocasiones tirabais de nosotros muy rápido !!!!  ;) .
En fin JaviRiva una carrera más que hemos terminado juntos, ya sabes que para mi es un placer estar a tu lado ayudandote, aunque pensandolo bien esta es la última vez: ME HAS SACADO 2" EN EL RESULTADO FINAL !!!! ;D ;D ;D ;D .

Un abrazo Run2liveros

P.D.: Micky com m'ha agradat lo bon animador de masses que estàs fet !!!! Moltes gràcies per l'últim tram de Sepulveda, ens has ajudat molt. Tu també Raul pel c/Ferran no et posis celosillo !!!!!  :-*
Dani

Desconnectat Angel

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • *
  • Missatges: 840
    • Veure Perfil
« Respondre #37 el: 07 de Març de 2010, 22:01:50 »
¡Felicidades a todos!.

Habéis cumplido todos, y con creces. ¡Es increible!. Corredores, liebres y animadores por todos lados.

Gracias a Jordi por ayudarme a buscar un sitio óptimo para poner la pancarta en el km 15.

Una reverencia de respeto y gratitud para Maria Luisa y Raúl, que siempre están ahí, cuando se les necesita.

¡Viva Run2Live!

¡A descansar!

La fuerza no proviene de la capacidad física sino de la voluntad indomable

Desconnectat Markitus

• Associat(ada)
  • Usuari 10 Km
  • *
  • Missatges: 123
    • Veure Perfil
« Respondre #38 el: 07 de Març de 2010, 22:06:05 »
Emulant com l'any passat l'estil del mestre Pucurull:

M'ha agradat  :)
  • La marató en si: rècord de participació, bona organització, cada cop més gent i animació al carrer, rècord de la prova (2:07!!!)... tenim una molt bona Marató que té capacitat per créixer molt més! Com a Barceloní em sento orgullós.
  • El grup de 3:30, supernombrós i fantàstic. 
  • Els marcons de tothom... felicitats companys!
  • L'ajuda de totes les llebres al llarg del camí, en especial de la Luisa i companyia (ho sento no recordo el nom), el Raul... quin luxe!
  • L'ajuda de tots els r2l repartits per Barcelona, incloent als fotògrafs... quin altre luxe!
  • Entrar a meta al costat de la Mili, havent pogut acompanyar-la els darrers km's. Li devia feia molt de temps!
  • I sobretot sobretot dedicar aquesta arribada, gronxant els braços, a la Paula, que avui fa 11 dies.
No m'ha agradat  >:(
  • Ben poca cosa... la veritat
Doncs això felicitats i gràcies a tothom, que passeu unes bones agulletes!

Desconnectat aguila

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • *
  • Missatges: 519
  • Corre donde sea,como sea,con quien sea.
    • Veure Perfil
« Respondre #39 el: 07 de Març de 2010, 22:13:34 »
Chic@s más fotos en la galeria.Menos mal  que eramos pocos,pero fotos a montones. :D 

Desconnectat Micky

• Associat(ada)
  • Usuari 10 Km
  • *
  • Missatges: 120
  • Miquel Blanch
    • Veure Perfil
« Respondre #40 el: 07 de Març de 2010, 22:15:47 »

Nois, ha estat increible. Enveja tremenda de veureus competir,... però també molt orgullós d'haver ajudat als meus companys a aconseguir les seves fites (Albert ho has aconseguit!!!).

Jo crec que ha estat millor que la de l'any passat no només en participació, sinó també en organització, en públic (crec que hi havia bastant més que el passat any), i com no, també el nostre grup s'ha superat en tots els sentits.

Per cert, jo tinc agulletes a les cordes vocals de cridar a la gent perque animessin!! increible!!!
Micky.

Desconnectat javilopez

• Associat(ada)
  • Usuari 10 Km
  • *
  • Missatges: 114
    • Veure Perfil
« Respondre #41 el: 07 de Març de 2010, 22:56:22 »
Hola runtoliveros, que tal?
Bueno antes de nada felicidades a todos, los que habeis hecho marca, los que habeis hecho de liebres, los que habeis animado... da gusto estar en este club, somos de 10.
Personalmente hoy lo he pasado bastante mal, a partir del 30 he ido muy tocado y si no es por la ayuda de mi liebre de lujo (Martin) no se que habria sido de mi, gracias Martin eres una maquina. Al final he sufrido bastante pero he llegado haciendo un tiempo decente dadas las circunstancias (he bajado un minuto mi marca).
En cuanto a mis compañeros de viaje (Josep Maria y Alfons) que deciros, habeis sido unos compis magnificos y los tiempos que habeis conseguido son para quitarse el sombrero.
Pues eso chicos, un gran ludico deportivo y especialmente un gran equipo.
Un saludo y hasta el jueves.

Desconnectat albert4

• Associat(ada)
  • Usuari 10 Km
  • *
  • Missatges: 211
    • Veure Perfil
« Respondre #42 el: 07 de Març de 2010, 23:11:20 »
Estic orgullós de vàries coses:
          1.-De la meva ciutat: cada any millora la marató!
           2.-Del meu equip: quins ànims i quins grans debutants!
           3.-De l´ajuda especialment del Miki. Vals un imperi!Quina gran ajuda!No tinc paraules.
           4.-Que el meu fill Pau m´hagi vist a l´arribada!Molt millor que fer marca!!!

Gràcies també al Pere i en Miquel companys de viatge durant molts kms!
Força R2L!
Pd:Sergio Pacho ets un crack!!! :D

Desconnectat Eliana

• Associat(ada)
  • Usuari 10 Km
  • *
  • Missatges: 195
    • Veure Perfil
« Respondre #43 el: 08 de Març de 2010, 08:18:08 »
Felicidades a todos los corredores por el esfuerzo q han hecho.
A las liebres por el apoyo q les han dado.
Me ha alegrado mucho veros correr,  me ha sabido mal  veros sufrir y me he sentido muy contenta y estoy orgullosa de sentirme en este club, y poder gritar venga R2L.
Todo ha sido espectacular, felicidades a todos!!!!! maratonianos y liebres....

No hay nada imposible, sino personas incapaces.

Desconnectat aguila

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • *
  • Missatges: 519
  • Corre donde sea,como sea,con quien sea.
    • Veure Perfil
« Respondre #44 el: 08 de Març de 2010, 12:07:22 »
Alguien se siente identificado con este video? Yo ayer estaba así !http://www.youtube.com/watch?v=m-hCuYjvw2I