Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Events Lligats

• Cursa de l'Amistat: 01 de Novembre de 2009

Autor Tema: cursa de l'amistat  (Llegit 1950 cops)

aelias59

• Visitant
cursa de l'amistat
« el: 05 de Octubre de 2009, 17:58:59 »
   El proper 1 de Novembre hi ha la cursa de l'Amistat. Surt del Castell de Monjüic a les 8 del matí i creua Barcelona per el carrer Entença i puja cap el Tibidabo per la crtra. de Vallvidrera (total 16,4 km). Es de franc, i és una experienvia única. Si voleu, si em feu arribar el full d'inscripció, jo us portaré els pitralls el dia de la cursa.
« Darrera modificació: 06 de Octubre de 2009, 12:48:04 per Sergio »

aelias59

• Visitant
Re:cursa de l'amistat
« Respondre #1 el: 05 de Octubre de 2009, 18:02:00 »

Desconnectat Markitus

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 123
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 05 de Octubre de 2009, 18:17:31 »
No se pas si la podré correr, segurament estaré encara KO després d'Amsterdam, però certament és de les curses més xules i recomanables que es fan a Barcelona!

Patxintani, esta es tu carrera!  :D

Desconnectat Markitus

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 123
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: 24 de Octubre de 2009, 10:44:22 »
Aquest any hi ha web i tot. El formulari d'inscripció és aquí, http://www.cursadelamistat.com/cast/inscripcions.htm però cal portar-lo presencialment a la botiga Mates. Si ompliu el formulari i me'l passeu jo aniré a portar-lo i us donaré els dorsals el dia de la cursa (recordeu que és gratuita!!!). M'ho podeu portar a la reunió de diumenge, o passar-m'ho per missatge privat.

He decidit que la faré, xino-xano i sense presses. És que és una cursa tan xula i que li tinc tan carinyu que no me la vull perdre, tot i ser només 2 setmanes després de la Marató.

La cursa, de 15 km's, no té avituallaments... gairebé. Al km 8 o 9, al costat d'una font a Major de Sarrià, el senyor Fusté es dedica a omplir gots de la font per a donar avituallament per tothom. Es tracta d'un veterà corredor, si hi passeu donau-li les gràcies  :)

PEr si teniu temps, com jo avui al matí: http://www.corredors.cat/index.php?topic=6764.0 La descripció del corredut que el Mestre Pucurull ha penjat a corredors.cat.

Patxi

• Visitant
« Respondre #4 el: 26 de Octubre de 2009, 08:58:49 »
Ieeeeeeeeeeeeeepa!!!
No se como estaré después de la maratón y del pedazo resfriado que llevo estos días...pero ahora mismo miro la hoja la relleno y me apunto!!!!

Patxi...o Pantani...como prefirais  :P

Patxi

• Visitant
« Respondre #5 el: 26 de Octubre de 2009, 22:42:20 »
Me informan de que se han terminado las inscripciones!!! Maldito Boom del running!! ya no se puede apuntar uno a una carrera sin pedir cita previa con un mes de adelanto!! ::)