Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Autor Tema: Mitja marató de Sant Cugat  (Llegit 1455 cops)

LLuís Enric

• Visitant
Mitja marató de Sant Cugat
« el: 08 de Octubre de 2009, 13:07:43 »
El passat diumenge 4 d'octubre vem anar uns quants del club a correr la mitja marató de Sant Cugat.
El dia va sortir força rodó. El perfil de la cursa es d'algunes pujades i baixades i se surt uns quants cops fora del nucli urbà, cosa que la fa més entretinguda i amena. El unic punt feble del recorregut va esser  en el lloc per on es passa per un gran parc on donava algunes voltes inneccessaries.
Al final qui va fer millor temps va ser el de sempre "el fiera Palomo". després vaig arribar jo i uns quants segons més el Josep Mª i L'Alfons, que están preparant la marató de Nova York. Em van comentar que els havia anat força be i que es troben en condicions inmillorables per fer la desitjada marató. Aixó queda corroborat amb el temps que van fer que va ser de aprox. 1h.35minuts i amb un ritme de temps progressiu ja que van fer millor temps en el 2º parcial que al principi. Minuts després van arribar els components que entrenen per la marató d´Amsterdan com L'albert, Patxi, etcc.. (no m´en recordo els noms dels altres) pels comentaris sembla que estant apunt per fer-la be.
En definitiva, un bon dia i una bona cursa.
ENs veiem aquesta tarda a l´entreno.