Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Events Lligats

• Marató de Barcelona: 01 de Març de 2009

Autor Tema: Marató de Barcelona  (Llegit 24690 cops)

Patxi

• Visitant
Re:Marató de Barcelona
« Respondre #105 el: 03 de Març de 2009, 10:42:14 »
Supongo que todo el mundo los habrá visto ya, pero por si acaso que sepais que en la web de la maratón hay videos de cada uno en varios puntos de la carrera, ya vereis como nos va cambiando el careto según nos acercamos a la meta  ;)

Y pone que pronto habrá fotos.

Un saludo

Patxi, que hoy ando que parezco Robocop bajando escaleras :P

Desconnectat Markitus

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 123
    • Veure Perfil
« Respondre #106 el: 03 de Març de 2009, 11:45:46 »
Robocop 1 llamando a Robocop 2...  ;)

Algú sap com es poden baixar els videos?

Desconnectat Xavix

• Associat(ada)
  • Usuari 10 Km
  • Missatges: 184
  • Poder Perico!!!
    • Veure Perfil
« Respondre #107 el: 03 de Març de 2009, 17:30:19 »
Micky,

moltes gràcies pel teu comentari, em va fer molt feliç ser una petita part de la vostre gesta, va ser un plaer, en serio, corre amb dos cracks com tu i el Javi Palomo de tu a tu no s'aconsegueix sempre.....

Ahhhhh Joakim perdona que et fes el salto a l'últim moment, ....., però em sembla que vas sortir guanyant visto lo visto.

Per una altre banda, si que us he de dir que tots vosaltres em feu una enveja enorme, no sabeu com m'hagués agradat poder haver fet la marató amb vosaltres, ........ es un tema que tinc pendent de fa ja uns quants anys, vamos des d'una setmana desprès de fer la meva única marató al 2002, però el pu... turmell de moment no m'ho permet. Els vostres comentaris em fan plantejar-me de nou aquest repte, ...... a veure si l'any que ve montem un tinglado com aquest i puc ser un dels escollits.

Hasta luec.

Xavix.

Desconnectat aguila

• Usuari Marató
  • Missatges: 578
  • Corre donde sea,como sea,con quien sea.
    • Veure Perfil
« Respondre #108 el: 03 de Març de 2009, 17:33:27 »
Marc,no se donde de la página he leido que el dvd pronto a la venta,asi que tendrás que buscar un Jaker para que te ayude a bajarlos.

Desconnectat aguila

• Usuari Marató
  • Missatges: 578
  • Corre donde sea,como sea,con quien sea.
    • Veure Perfil
« Respondre #109 el: 03 de Març de 2009, 18:14:36 »

Marc hay un programa que se llama GeoVidFlashPlayer que si lo instalas se integra al lado de la barra de direcciones (el simbolo son 3 bolas de colores girando) y cuando hay un video en pantalla le das al boton y te descarga el video en el ordenador. Lo descarga en formato flv, lo que no se es si se puede pasar a wmv o avi.
Yo no lo he podido hacer nunca :( ,pero dicen que funciona

Un saludo

Desconnectat dam00021

• Usuari 5 Km
  • **
  • Missatges: 51
  • M'encanta el running
    • Veure Perfil
« Respondre #110 el: 03 de Març de 2009, 21:46:30 »
Ostia nanos, despres de tothom dir la seva em veig obligat a dir alguna cosa (i això que sóc home de poques paraules  :-X ).
Jo estic molt content per tots i cadascun de vosaltres que vau arribar a la meta, ja sigui millorant la marca o no  ;) .
Per altra banda em sap molt de greu el que t'ha passat Alfons  :'( . Ets un tio collonut que segur superarà la lesió i aviat et veurem amb la teva cinta al cap i el teu Garmin donant-nos canya pel Parc de la Ciutadella.
Mencionar als entrenadors que sense el seu ajut jo no hagués aconseguit mai la marca que vaig fer. Fins que no he trobat a aquest grup tant genial (gràcies al meu amic inseparable de viatje Javi Rivadulla) no savia el que era entrenar. Però el que menys savia era com es podia disfrutar del running amb altre gent. La majoria del mèrit de la meva arribada a meta us la dec a vosaltres (gràcies grup de 3h 15' i especialment al Javi que em va estar animant durant pràcticament tota la cursa).
I res més nois, sou collonuts.

Una abraçada a tots.
Dani

Desconnectat XavierCarracedo

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 127
  • Fortitudine Vincimus. Sir Ernest Shackleton
    • Veure Perfil
« Respondre #111 el: 04 de Març de 2009, 14:37:13 »
he afegit alguna foto més a l'àlbum de la marató, són les que he trobat mirant altres albums personals. Les he posades al final. Ho sento, no n'he trobat més de gent de R2L  :'(

http://picasaweb.google.com/run2livebcn/MaratoBcn2009#

Desconnectat albert4

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • Missatges: 386
    • Veure Perfil
« Respondre #112 el: 05 de Març de 2009, 10:13:51 »
Hola a tots!Ja sé que és molt tard i que pràcticament tots heu escrit alguna coseta però és que no tinc temps mai de posar-m´hi.
Primer felicitar a tots els que heu acabat la vostra primera marató: Sergi, Quim, etc. i als que l´any passat no vau poder , Patxi i Raul. Felicitats!Sou uns craccks!
Desprès animar a Alfons!Ets l´èlit tio!No et preocupis que l´any vinent hi tornes!Una abraçada.
Personalment vaig poder realitzar dos dels meus objectius: acabar-la i intentar baixar de 3:30. M´he quedat amb les ganes, per 1 minut, de fer marca però la veritat que estic passant un any molt dur per diferents motius; lesions, nens, etc. i al Nadal pensava que no podria fer-la.Per això crec que puc estar content.
Vull enviar una abarçada molt forta als compants de Run2live que estàveu animant al llarg de la curs:Ángel, Águila, Vicenç i Andrés. Tio, ets molt gran corrent una estoneta amb mi. Gràcies.Em donàveu aire per continuar.
Ha estat una marató dura psicològicament al fer-la sol des del principi. Per això veure a gent coneguda t´ajuda molt.
Gràcies als entrenadors: Luisa, Raúl i Víctor que em vas animar per la Diagonal.
I sobretot, sobretot, gràcies a Paula ;) Un altre any m´has ajudat molt des del km 29 fins al final. Muchas gracias Paula. Com t´he dit, t´estic començant a fer el monument per posar-lo davant del Marítim.
Felicitats a tots els que heu fet tiempazos: Palomo (va nèixer a Kènia?), Miki (ufff), Javi (no pares sigue sigue), Marc i Josep Maria (sincerament, dos ídols), Dani (quin fixatge!), Edu, Pere, Xavi...
No sé si em deixo a algú però estic ORGULLÓS de pertànyer a aquest club. Un petó

Petitona

• Visitant
« Respondre #113 el: 05 de Març de 2009, 22:10:07 »
Moltes felicitats a tots i totes els que vau còrrer la Marató!! Sento no haver estat allà per recolçar-vos, però estava fòra de Barcelona.
Especialment vull enviar una abraçada ben forta i molts petons al Salvador i a la Soledad! ja que ells junt amb l'Oscar em van acompanyar a mí l'any passat. Sou uns cracks!! Ves Soledad....? quien la sigue la consigue  ;) , ¿por qué iba yo a poder hacerla y tú no? Mujer de poca fe.. MUAAAAAAAAAAAA!

PD.: He buscat les classificacions de tots pel nom del club i he vist que casdascú posa el que li sembla.. jajaja. Nois! poseu-vos d'acord cony que sou un equip!! jajaja.

Montse