Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Events Lligats

• Marató de Barcelona: 01 de Març de 2009

Autor Tema: Marató de Barcelona  (Llegit 24261 cops)

Desconnectat Angel

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 2351
    • Veure Perfil
Re:Marató de Barcelona
« Respondre #75 el: 27 de Febrer de 2009, 23:19:47 »
Ya veremos, Aguila. Como nos dejen colgamos la pancarta en la misma valla de protección.

No veo voluntarios para esto de las fotos ni para el soporte a la llegada. Otra vez será. Ya nos bastamos tu y yo para hacer las fotos y tomarnos unos cafés con leche, porque hará fresquito.

Sergi, confirmo que os echaré una mano a partir del km 30, en el forum.

La fuerza no proviene de la capacidad física sino de la voluntad indomable

LUTXO

• Visitant
« Respondre #76 el: 28 de Febrer de 2009, 10:22:22 »
PER ENDAVANT EL MEU AGRAIMENT AL EQUIP DE SUPORT-REPORTERS-RUNLIVERS JA ENS ESTEU ANIMANT ABANS DE COMENÇAR. :) MOLTES GRÀCIES AGUILA I ANGEL SOU UNS CRAKCS!!!!!US DEDICAREM LA CURSA¡¡¡¡ AIXÒ FA QUE TINGUEM UN PUNT DE MOTIVACIÓ GRÀCIES DE TOT COR FINS DEMÀ ;)  

Desconnectat Markitus

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 123
    • Veure Perfil
« Respondre #77 el: 28 de Febrer de 2009, 12:19:08 »
Acabem de fer els 20 minuts de trote i les progressions amb el Patxi... Ja estem a punt!
Llberes i fotògrafs, sou uns cracks!
 :)
Recordeu, a les 7:45 a la font al costat del pabelló 6
« Darrera modificació: 28 de Febrer de 2009, 17:21:29 per Markitus »

Desconnectat XavierCarracedo

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 127
  • Fortitudine Vincimus. Sir Ernest Shackleton
    • Veure Perfil
« Respondre #78 el: 28 de Febrer de 2009, 12:22:47 »
molta sort demà per als corredors, moltes gràcies al supporters i als reporters, quins nervis !
per relaxar-nos, podriem mirar aquest video (ho sento, només per a homes)
http://www.youtube.com/watch?v=BmyUp9pgzNw
(watch in high resolution)

la canço és horrible però Hamilton: ets un cabronàs !
« Darrera modificació: 28 de Febrer de 2009, 12:26:02 per XavierCarracedo »

Desconnectat XavierCarracedo

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 127
  • Fortitudine Vincimus. Sir Ernest Shackleton
    • Veure Perfil
« Respondre #79 el: 28 de Febrer de 2009, 12:25:05 »
markitus acabo de llegir el teu missatge, mira els missatges anteriors, finalment punt de trobada:7.45 hores Fonts de Montjuic, a prop del pavelló on hi ha el guarda-roba

Desconnectat javilopez

• Associat(ada)
  • Usuari 10 Km
  • Missatges: 168
    • Veure Perfil
« Respondre #80 el: 28 de Febrer de 2009, 16:32:43 »
Perfecte runtoliveros, ens veiem a la font a les 7.45

Anim a tothom que ja ho tenim aqui.

Desconnectat Sergi Elvira

• Usuari Marató
  • Missatges: 507
  • Córrer per viure!
    • Veure Perfil
Re:Marató de Barcelona PUNTS DE TROBADA
« Respondre #81 el: 28 de Febrer de 2009, 17:09:57 »
A veure companys!
Punt de trobada on s'incorporaran els trainners al Km 20 (Meridiana de baixada a la altura de Concepció Arenal Just a la parada de metro de Fabra i Puig de la L1.

2on punt de trobada al Km 30 (uns 200 metres  abans de la corva de la diagonal direcció Forum girant a la dreta cap a Diagonal Mar). On Ens trobarem amb el "presi" i una vegada mes amb la fotografa oficial.

Nota: Hi haurá la pancarta desplegada en diversos punts del circuit. La podreu anar veient... Gracias Aguila i Angel!

La gloria no consiste en no caer nunca sino en levantarte cada vez que te caes.

Desconnectat aguila

• Usuari Marató
  • Missatges: 578
  • Corre donde sea,como sea,con quien sea.
    • Veure Perfil
« Respondre #82 el: 28 de Febrer de 2009, 17:56:35 »
 Xavi esto que es para empezar a poner en practica los consejos de Manel?Aparte del video faltará  algo más no?

Espero que si el año que viene   corro la marató,me busques un video tan sugerente como este.
Nois, molta sort a tots 8)

« Darrera modificació: 28 de Febrer de 2009, 18:01:58 per aguila »

javi palomo

• Visitant
« Respondre #83 el: 01 de Març de 2009, 16:37:22 »
Hola compañeros!!
Gracias x apoyarme tanto en esta 1ª maraton, sobretodo a los tres q han estado conmigo parte del recorrido,  micki, xavi y raul.
Espero q todos hayais conseguido vuestros objetivos, sin sufrir demasiado.
gracias de nuevo a todos!!

Desconnectat javilopez

• Associat(ada)
  • Usuari 10 Km
  • Missatges: 168
    • Veure Perfil
« Respondre #84 el: 01 de Març de 2009, 16:47:18 »
Hola companys.
Moltes felicitats a tots els que avui heu assolit el vostre objectiu a la marato. Qui no hagi pogut tranquil que hi ha moltes curses per tornar-ho a intentar (aixo es lo que fa gran aquesta cursa, mai saps com acabaras). I a qui encara no s'ha encomanat del sindrome de la marato que no ho dubti i provi perque es una experiencia inigualable.
Vull felicitar molt especialment a tot el grup de 3:15 amb els que he fet gran part de la cursa i que han estat uns companys formidables (sense vosaltres no hagues pogut assolir la marca que he fet).
I a la resta que dir-vos... la gent que la feia per primera vegada, els que volien millorar marca, els que venien d'alguna lesio, els fotografs, animadors, el gran equip de llebres (M. Luisa, Raul, Victor, Climent...) MOLTES GRACIES I MOLTES FELICITATS!!!!!!
Una salutacio i ens veiem a 6 o 7 minuts per km el proper dijous.
 ;)

Desconnectat aguila

• Usuari Marató
    • Veure Perfil
« Respondre #85 el: 01 de Març de 2009, 17:05:25 »

Hola! Moltas felicitas a tots.Reto superado.
   Las fotos  las intentare colgar a la noche,ahora tengo el ordenador medio secuestrado.  Estais todos estupendos,a pesar de la velocidad que llevabais creo que os he podido pillar a casi todos. :)

LUTXO

• Visitant
« Respondre #86 el: 01 de Març de 2009, 17:08:08 »
HOLA COMPANYS, EN PRIMER LLOC VULL DONAR LES GRÀCIES A TOTS QUE HEU FET DE SUPORTES EN AQUESTA MARATÓ MOLTES GRÀCIES A TOTS EL EXIT TAMBÉ ES VOSTRE :) GRÀCIES COMPANYS DE CURSA SOU UN CRAKCS SENSE VOSALTRES AIXÓ S'HAGUES FET INSUPERABLE. EXPERIENCIA INOLBIDABLE. ;) ÀNIMS ALFONS ETS UN CAMPIÓ I DEMOSTRES QUE ETS UN CRAKC UNA ABRAÇADA MOLT GRANFELICITATS A LA CARMEN, JOAQUIM , SERGI I COMPANY QUE US HEU ESTRENAT EN LA CURSA BENVINGUTS!!!!!US VOLDRIA DIR QUE ESTIC MOLT CONTENT SE PERTANYA A UN GRUP TANT FERMRUN2LIVE.CATUN PETÓ MOLT GRAN A TOTS I REPETEIXÓ MOLTS THANKS!!!!!FINS DIJOUS

Desconnectat Sergio

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 117
    • Veure Perfil
« Respondre #87 el: 01 de Març de 2009, 18:01:58 »
Felicitats a tots!! Sou uns mega-cracks!!

Los obstáculos son esas cosas espantosas que ves cuando apartas los ojos de tu meta.

Desconnectat JoaKim

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 138
    • Veure Perfil
« Respondre #88 el: 01 de Març de 2009, 20:01:37 »
Hola companys, ja tinc forces per agafar el teclat...
Nois no tinc paraules, estic molt emocionat, creuar l’arribada amb les meves filles ha estat bestial.
Vull felicitar a tots els que han pres la sortida, als “suporters”, als reporters gràfics i sobretot als entrenadors “SOU UNS CRACKS”.

Hem permetreu que faci una menció especial al Víctor que m’ha acompanyat els últims 16km i ha estat clau pq jo hagi pogut acabar la Marató, els últims 10 han estat molt difícils i els últims 5 un pel catastròfics però el Víctor m’ha portat com ha pogut fins a l’arribada amb la seva saviesa, NO TINC PARAULES.

Estic completament d’acord amb el Pere sobre el luxe que es formar part de Run2live.

Alfons ànims, pensem en tu i espero que et recuperis molt aviat. Força Crack

MOLTES GRACIES A TOTS

Desconnectat aguila

• Usuari Marató
    • Veure Perfil
« Respondre #89 el: 01 de Març de 2009, 20:10:04 »
Ya estan las fotos,siento mucho no esten todo lo bien que debieran,pero la fotografa es un poco desastre . :'(
http://picasaweb.google.com/run2livebcn/MaratoBcn2009#