Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Events Lligats

• Marató de Barcelona: 01 de Març de 2009

Autor Tema: Marató de Barcelona  (Llegit 24691 cops)

Desconnectat Mielitorun

• Associat(ada)
  • Usuari 10 Km
  • Missatges: 126
  • Miguel
    • Veure Perfil
Re:Marató de Barcelona
« Respondre #90 el: 01 de Març de 2009, 20:43:17 »
Hola a tod@s!!!
Felicidades a todos los maratonianos, liebres, fotógrafos, entrenadores y a todo el grupo Run2Live y en especial a mi compañero de fatigas Sergi (apodado desde hoy el "guepardo de BCN"  ;D ), que sin su apoyo y entusiasmo hubiese sido más duro.
Estoy orgulloso de haber podido compartir mi primera maratón con todos vosotros, estoy seguro que sin vuestro apoyo nunca hubiese llegado este día tan feliz para mi.
Bueno, como dice Javi López, nos vemos el jueves a 6 ó 7 minutos x km  :D

Mielitorun
“El último en llegar es simplemente el ganador más lento.” (Hunter Boyd)

Patxi

• Visitant
« Respondre #91 el: 01 de Març de 2009, 21:05:21 »
Aupa!!!

Ánimo Alfons!!!! yo se lo que es...y creeme ... se supera, maratones hay muchas!!!Ánimo crack!!!!

Yo tengo que dar las gracias también a todo el mundo, os habeis portado todos como campeones, tanto los que corríais como los que animabais. Pero en especial tengo que dar las gracias a mis compañeros de fatigas en esta maratón: Raul y Javi, que me habeis ayudado en los peores momentos. Y muy especialmente a Carlos!!!! Que crack!!!te debemos una borrachera!!!! cuando quieras corre de nuestra cuenta.

Y por cierto, las fotos son muy chulas!!!! Menuda fotografa que tenemos!!!

Especial felicidades a los que se estrenaban hoy!!!!

Nos vemos el jueves, con la calma eh :P

Un saludo

Patxi. Korre korre ke te pillo!!!

Desconnectat Sergi Elvira

• Usuari Marató
  • Missatges: 507
  • Córrer per viure!
    • Veure Perfil
« Respondre #92 el: 01 de Març de 2009, 23:07:59 »
Companys! Que puc dir d'aquest dia? Ha estat una experiencia personal alucinant, la veritat.
He de destacar la motivació del Miguel. Desde el primer dia ha estat clau. Hem fet un bon equip i ens hem ajudat mutuament en aquesta prova tan important.
No estava segur del meu resultat abans de començar pero finalment ha estat molt satisfactori. No hagués sigut posible sense la col-laboració dels companys del nostre grup Run2Live. René ha posat el seu granet de sorra a la diagonal per ajudarnos No m'oblido de l'Andres i dels companys que animaven desde el carrer. GRACIES!  :)
Vull agrair especialment la incorporació de l'Angel i la Marissa al KM 32. Ens han acompanyat i donat suport fins la meta. Es mereixen una medalla, s'ho han currat molt. Aguila: Vaya fotos! Un reportage de P Madre. A la altura de las circunstancias. Ala! ara a descansar i a recuperarse! Ens veiem runners!  :D
La gloria no consiste en no caer nunca sino en levantarte cada vez que te caes.

Desconnectat Angel

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 2361
    • Veure Perfil
« Respondre #93 el: 01 de Març de 2009, 23:46:52 »
 :D Felicidades a todos los que habéis visto cumplido vuestro objetivo, y especialmente a los que os habéis estrenado en estas lides :D .

Y a los que no lo habéis conseguido, no tiene importancia.  ::) ¡Ànimo!, que oportunidades hay muchas para quitaros la espinita.

Todos sois dignos de admiración y respeto :o :o :o .

Ha sido un honor y un provilegio haber colaborado con mi granito de arena en este primer Maratón BCN de nuestra Asociación. Junto a Águila y Vicenç López hemos intentado animaros la travesía con la pancarta a cuestas. Ya estamos elucubrando mejoras para la próxima.

Y un agradecimiento especial a todos nuestros entrenadores. Todos han participado de lo lindo. ¡De lujo!. Se merecen lo que no se puede escribir.

He subido algunas fotos, al final de las de Águila.

Un abrazo a todos

La fuerza no proviene de la capacidad física sino de la voluntad indomable

Desconnectat ALFONS

• Associat(ada)
  • Usuari 10 Km
  • Missatges: 114
    • Veure Perfil
« Respondre #94 el: 02 de Març de 2009, 09:03:45 »
Hola a tots,

primer felicitar a tothom, crec que l'ambient d'equip que varem viure ahir poca gent el pot explicar. Jo ahir vaig tenir un mal dia, ara ja ho he pahit pero en el moment se'm va tirar el mon a sobre. Em va agradador molt veure arrivar a la gent amb la que vaig començar, i tots en un marge d etemps molt curt, lo qual demostre que estem en el bon camí i que anar junts ens fa anar millor.

En fi, repeteixo, felicitats a tothom i fins la propera (Marató), dijous ens veiem :)

Alfons

Desconnectat javiriva

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 208
    • Veure Perfil
« Respondre #95 el: 02 de Març de 2009, 10:05:56 »
Hola a todos!!!
Antes de nada, no seré muy original, pero quiero dar la enhorabuena a todo el mundo por la pedazo carrera de ayer, sois todos unos fueras de serie y ayer me emocioné mucho viendo cmo había tanta gente de run2live que venía a animar, a hacer de liebre, a ir en grupo echando una manos a los que ibamos en carrera... INCREIBLE!!!
Dar las gracias sobre todo en mi grupo a nuestra liebre, Carlos que hizo un trabajo impresionante dandonos consejos en todo momento, llevándonos agua animándonos,...noi, eres un crack y realmente te debemos una farra loca gratis. Patxi y Raül, sois unos campeones, gracias por vuestro apoyo constante.
A los demás, enhorabuena por vuestros tiempos, todo ésto hace que me sienta muy, pero que muy orgulloso de pertenecer a run2live y pensar que estoy en un grupo humano acojonante.
MUCHAS GRACIAS A TODOS...
Saludos
Javi

Desconnectat XavierCarracedo

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 127
  • Fortitudine Vincimus. Sir Ernest Shackleton
    • Veure Perfil
« Respondre #96 el: 02 de Març de 2009, 10:13:57 »
Moltes gràcies companys, especialment als supporters, fotògrafs, alguns de vosaltres em vau acompanyar una estona , no ho oblidaré.Ha estat una marató molt especial per a mi. Alguns ja sabeu que n'he fet un munt, més de vint, però aquesta ha estat, des de la primera que vaig fer a Barcelona l'any 2001, la més emocionant i no pel temps, sinó per motius personals íntims i pel tema de la meva lesió. Poder-la acabar ha estat una gran alegria per a mi, tant que em vaig fer la promesa d'anar caminant a Montserrat si ho aconseguia en les properes setmanes. El temps no m'importava. Ha estat un gran plaer per a mi córrer els primers km amb l'elit de R2L. Anaveu forts, felicitats. També vull felicitar especialment els que la van córrer per primer cop. Heu viscut una experiència única i que et deixa molt marcat, ho comprovareu.  Deixeu-me esmentar personalment:
Alfons estic preocupat per això que t'ha passat, ja explicaràs els detalls, ànims ! aprofita per fer un petit descans
JoaKim t'he vist arribar en la teva 1a marató, em vaig alegrar molt per tu, felicitats, et mereixies aquest èxit !
Isabel com qui no vol la cosa, has vingut a la sortida i has completat una marató,la primera ! això és massa i el millor és que tens molt marge de millora, felicitats
« Darrera modificació: 02 de Març de 2009, 10:16:42 per XavierCarracedo »

Carlos

• Visitant
« Respondre #97 el: 02 de Març de 2009, 11:15:32 »
Elena me ha dicho que hablabais de mi asi que me he tenido que dar de alta en la Webs.

Felicidades a todos los corredores. Sois todos unos cracks! En especial a Javi, Raul y Patxi ya que me dejaron compartir este gran dia con ellos. Personalmente me lo pase como un niño pequeño y soy yo quien os da las gracias.

Un saludo a todos.

Desconnectat javiriva

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 208
    • Veure Perfil
« Respondre #98 el: 02 de Març de 2009, 11:56:28 »
Tengo una medalla para ti  :D   El jueves, si me acuerdo te la llevo!!!!!!!
te la mereces
Saludos
Javi

Desconnectat JoaKim

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 138
    • Veure Perfil
« Respondre #99 el: 02 de Març de 2009, 13:03:58 »
Hola atots altre cop, es molt emocionant llegir els vostres comentaris, es nota una alegria general molt gran.

Isabel no estava assabentat que bares acabar la Marató, Moltes Felicitats.

Xavi, moltes gracies per les felicitacions, ets un Crack.

Be nois aixó es te de celebrar, hem de fer un sopar i festa "por todo lo alto", aquesta setmana es molt precipitat però potser la propera estaria be, que en penseu?

Joaquim

Desconnectat Vinu

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • Missatges: 271
    • Veure Perfil
« Respondre #100 el: 02 de Març de 2009, 13:38:20 »
Hola canalla,
Com aneu?
Jo bastant bé, recuperant-me del fantàstic dia d'hair.
Recordo moments molt bons (fins el k35) i a partir d'aquí patir i patir fins arribar. Tres angels de la guarda em van acompanyar; la Luisa que em va acollir en els bons moments i em va mantenir en els pijors. El Raül que va estar al meu costat quan ho necessitava i en Víctor que s'em va aparèixer en el moment precís. A tots tres la meva gratitud.
Voldria agraïr la companyia de la gent del 3:15. Va ser un plaer còrrer amb vosaltres i mantenir els bons ritmes fins al final. Gràcies també.
Felicitar als beginners: Joaquim, Carmen, Isabel,... recordareu aquesta primera marató com es recorden les primeres vagades, amb un carinyo molt especial.
Crec que aquesta marató ha deixat centrades moltes coses:
1. Tenim uns entrenadors i entrenadora que hem de cuidar.
2. Que hi ha una pila de gent jove que està tirant molt fort i que arribaran fins on ells vulguin arribar.
3. Que n'hi ha una altra colla que amb el cor i les ganes poden arribar molt lluny.
5. Que tenim uns socis i socies que valen el seu pes en or.
4. I que n'hi ha uns altres que encara n'hem d'aprendre més.

Felicitats i gràcies a tothom.

Desconnectat Markitus

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 123
    • Veure Perfil
« Respondre #101 el: 02 de Març de 2009, 16:24:55 »
Hola a tots!

Em va agradar  :)
  • El dia, gran temperatura
  • La organització, en general, de la Marató
  • L'ambient que hi havia als carrers
  • La foto de l'inici
  • El grup de 3h15... com gaudeixo corrent amb vosaltres!
  • El suport de tots els r2l als carrers...quin luxe pertànyer a aquest grup!
  • Els avituallaments de les santes Anabel i Sofie.
  • No trobar-me gaire fi a l'inici, per progressivament anar-me trobant millor. Del 25 en endavant em vaig sentir superbé, fins al darrer km, en el que vaig patir com feia temps que no feia.
  • Entrar aixecant les mans amb 2 companys després de 42 km's plegats
  • Haver fet la segona mitja més ràpida que la primera de nou.
  • L'ajuda dels nostres superentrenadors... menció especial al Climent (no se si es passa per aquí), que ens va ajudar moltíssim. No té medalla ni foto però se la mereix. Luisa, que se venga a la cena, please.
  • La resta de fotos...  run2live...brutal. Gràcies als fotògrafs!
  • L'alegria dels debutants que ja són "finishers". FELICITATS!
No em va agradar  :'(
  • km 15, Alfons lesionat. Ànims company. A Amsterdam (o a on sigui que anem aquesta tardor) tens el desquite preparat!
  • Capítol a part mereix la mort d'un jove corredor, em sap molt de greu.
Una abraçada a tots, gaudiu de les agulletes.
Marc

Què tal si obrim un altre fil pel tema del sopar?

Bekele

• Visitant
« Respondre #102 el: 02 de Març de 2009, 21:00:14 »
Buenas, run2liveros!

Tot i que jo vaig preferir no còrrer (encara em queda una mica de seny...), no volia deixar passar el temps sense felicitar-vos a tots: als finishers, als casi-finishers, als suporters, als fotógrafers,...

Això sí, deixeu-me felicitar en particular a dos grups:

1) Als companys/es del grup dijous P3 que no només han tingut els nassos d'apuntar-se, sinó que van i l'acaben (en dues paraules: IM-PRESIONANTE).  :o

2) Als trainers. No només ens aguanten cada setmana, sinó que pel que sembla us van ajudar a la cursa. Els 3 es mereixen un augment de la clàusula de rescisió abans que ens els fitxi algun altre club...  ;D

En fin, estic segur que mai faré més de vint maratons com algun dels nostres cracks, però potser algun any intento acabar-ne un... 

Mentrestant, de nou ENHORABONA a tothom!!!

Desconnectat Micky

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 120
  • Miquel Blanch
    • Veure Perfil
« Respondre #103 el: 02 de Març de 2009, 22:38:54 »
    Markitus, jo volia fer quelcom similar al que has fet perquè són moltes les coses de les quals em vaig sentir ahir molt orgullós. Però soc una mica lent escrivint pel que es veu.

Alguns dels que em coneixeu sabreu que sóc molt competitiu, que m'agrada superar-me constantment, millorar marques i que sempre estic al P1 (algú m'explicarà que vol dir la P) etc... però tinc una certa tendència a preguntar-me el perquè de tot plegat, i se perfectament que el que em lliga a això de córrer és, per sobre de tot, el companyerisme que veig.
Jo d’ahir tinc flashos a la memòria. Recordo imatges com per exemple, l’Aguila incansable fent fotos, veure-la a ella i al presi amb la pancarta de Run2Live al carrer Rosselló, recordo al René a la Meridiana, a la Rebecca al km. 32 amb una samarreta del club agafada amb un pal, al Salvador caminant amb un somriure d’orella a orella,... i moltes altres coses.
Gràcies al Xavix, que durant els primers 13kms. va fer que ens oblidéssim absolutament que estàvem a una carrera (fins i tot, no tenia ni idea del km on estava).
Que puc dir dels entrenadors. Res absolutament res del que s’hagi dit, però per mi lo del Raül no té nom, excel.lent atleta, molt millor persona, amb una ampolla de Isostar a la mà i cada minut donant-me-la perquè li fes un glopet, o les dutxes d’aigua freda constants que em refrescaven i m’ajudaven molt (Raül, quines bronques li foties a la gent per no animar jajajaja).
També moltes felicitats als que corrien per primera vegada. Isabel, Sergi, Miguel, Joaquim (el tio mes regular d’Espanya entrenant!!!), etc...
Markitus, crec que un dels dos companys amb els que vas entrar a meta està a punt de fer-se soci, i això que viu a Málaga.
Javiriva, Jeff Galloway (no se si es escribe así) tenía razón!!!!
Alfons, aquest dematí ja t’he dit el que tenia que dir-te per telèfon. T’he dit el que jo faria, però entenc que estiguis fotut i no tinguis ganes de res.
Missatge per qui em pugui ajudar: Si algú té el mòbil del Climent, que si us plau me l’enviï en un missatge personal que algú vol agrair-li la seva feina de llebre d’ahir.

I ja paro que això està agafant tintes de crònica.   
Micky.

Desconnectat Angel

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 2361
    • Veure Perfil
« Respondre #104 el: 03 de Març de 2009, 00:06:17 »
Que no nos olvidemos de entregar a Climent una mochila y una camiseta de R2Lbcn. Es lo mínimo que podemos hacer como agradecimiento. Es tan buena persona que seguro que cuando haga podium se pone la camiseta.

Gracias Climent

La fuerza no proviene de la capacidad física sino de la voluntad indomable