Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Autor Tema: Nutrició i Esport  (Llegit 4069 cops)

Desconnectat Comissió Esportiva

  • Esportiva
  • Usuari Mitja Marató
  • *
  • Missatges: 372
    • Veure Perfil
Nutrició i Esport
« el: 25 de Novembre de 2009, 15:22:28 »

 Es penja una xerrada sobre consells al voltant del tema de la Nutrició i l'Esport, més que res perquè entengueu que l'entrepà de Nocilla que cada tarda us menjeu no és del tot recomanable,... ;-)

Atentament.
Comissió Esportiva.

Yolanda

  • Visitant
Re:Nutrició i Esport
« Respondre #1 el: 25 de Novembre de 2009, 20:39:22 »
Claro pq no es Nutella  ;)

Desconnectat Sebastià

  • Usuari 10 Km
  • ***
  • Missatges: 164
    • Veure Perfil
Re:Nutrició i Esport
« Respondre #2 el: 25 de Novembre de 2009, 20:44:52 »
Estoy de acuerdo Nutella mejor que Nocilla, además el bote es más grande.

Desconnectat Micky

  • Usuari 10 Km
  • ***
  • Missatges: 120
  • Miquel Blanch
    • Veure Perfil
Re:Nutrició i Esport
« Respondre #3 el: 25 de Novembre de 2009, 21:03:10 »
Sabía que el comentario no caería en saco roto. Si queréis abrimos un doodle y votamos si Nocilla o Nutella,...;-)))
Micky.

Yolanda

  • Visitant
Re:Nutrició i Esport
« Respondre #4 el: 25 de Novembre de 2009, 23:24:57 »
Siiiiii, Nutella nutella!!!!Queremos un doodle!!!!!

Josep

  • Visitant
Re:Nutrició i Esport
« Respondre #5 el: 15 de Gener de 2011, 15:08:58 »
Doncs jo tinc un dubte sobre l'esmorzar dels dissabtes (o altres dies que toqui corre els matins):
 
Quan corro per la tarda-vespre fa unes hores que no he menjat.
 
Quan em llevo pel matí fa moltes hores (suposo que masses hores) que no he menjat, però falta poc per l'entrenament. Què esmorzo?. Aquests dos dissabtes que he sortit amb R2L he près un got de suc de taronja i un got de iogurt amb cereals, però no sé si és el més correcte (això sí: està boníssim!). Després de l'entrenament he près un got de beguda isotònica.
 
Realment, què cal fer?
 
Josep
 
« Darrera modificació: 15 de Gener de 2011, 15:59:44 per Josep »

Desconnectat Sergi Elvira

  • Usuari Marató
  • *****
  • Missatges: 507
  • Córrer per viure!
    • Veure Perfil
Re:Nutrició i Esport
« Respondre #6 el: 15 de Gener de 2011, 17:10:19 »
Josep, a mi em pasava el mateix quan vaig començar a còrrer.
 
Per la meva experiència i reconeixent per endevant que no soc cap expert, et puc dir el següent:
 
-Crec que s'ha d'esmorçar alguna cosa Si o Si.
-Important fer-ho una hora i mitja o dues abans de començar a còrrer. Els dissabtes jo esmorço a les 8:30
-Recomanable veure liquid i pendre alguna torrada dolça o galeta per a que et doni una mica d'energia de cara a l'entrenament. La beguda pot ser café o te. El té sembla ser que senta millor. Els sucs segons com poden ser una mica indigestos pel que se. Ara bé si es prenen ben d'hora al matí no crec que passi res.
-Com a última recomanació, anar al WC abans d'entrenar o competir. IMPORTANTÍSSIM. jajaja ;)
 
Tot això és molt relatiu depend del cos o les costums de cadascú.
 
El que si tinc clar és que no convé menjar aliments de lenta i pesada digestió abans de fer esport.
 
Després de l'entrenament beguda isotónica, suc o aigua sense pendre-la tota de cop, en varies vegades.
La gloria no consiste en no caer nunca sino en levantarte cada vez que te caes.

Desconnectat Angel

  • Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • *****
  • Missatges: 2358
    • Veure Perfil
Re:Nutrició i Esport
« Respondre #7 el: 15 de Gener de 2011, 23:52:02 »
Yo siempre desayuno un café con leche con cereales y un plátano, y siempre lo hago, como dice Sergi 2 horas antes de entrenar. Siempre me sienta bien.
 
Aunque debo reconocer que más de una vez me he tomado un café con leche y una caña de chocolate (me encantan) en el bar del Maritim unos minutos antes de empezar a entrenar y tampoco me ha sentado mal (pero creo que no debe ser muy bueno).
 
O sea que cada cuerpo es distinto. Yo creo que lo importante es no sentir el estómago muy hinchado en el momento de entrenar. Si la digestión está hecha, mejor.
 
 
La fuerza no proviene de la capacidad física sino de la voluntad indomable

Desconnectat Angel

  • Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • *****
  • Missatges: 2358
    • Veure Perfil
Re:Nutrició i Esport
« Respondre #8 el: 26 de Febrer de 2011, 19:16:14 »
Propongo que visitéis esta página:
 
http://www.sportlife.es/front/noticia/2c9181a92586a87301258d8e01a70084
 
Dietas y consejos para la nutición del deportista durante el entreno y la preparación de carreras. Contiene consejos específicos para cada tipo de carrera.
 
Y también menciona el tema de lo que hay que comer antes y durante la carrera.
 
La fuerza no proviene de la capacidad física sino de la voluntad indomable

Josep

  • Visitant
Re:Nutrició i Esport
« Respondre #9 el: 27 de Febrer de 2011, 10:48:06 »
Oido cocina!".
 
Graciessssss!
 

Desconnectat Bertus

  • Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • *****
  • Missatges: 435
    • Veure Perfil
Re:Nutrició i Esport
« Respondre #10 el: 01 de Març de 2011, 10:45:05 »
Gracias Ángel  :)