Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Autor Tema: Meridià Verd 2010  (Llegit 1950 cops)

Desconnectat Vinu

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • Missatges: 270
    • Veure Perfil
Meridià Verd 2010
« el: 04 de Maig de 2010, 12:17:42 »
Desprès de 3 anys de fer el Meridià per primer cop, aquest any em vaig plantejar tornar-lo a fer.
Amb una millor forma física que la primera vegada, l’objectiu era provar-lo  de fer entre caminant i corrent, tot baixant de les 10h.
Per la gent que no ho coneixeu, el Meridià Verd és un sender de gran recorregut que travessa Europa de Nord a sud, i que a Catalunya, va dels Pirineus fins el mar. En concret la sortida és una travessa del Montseny (Viladrau) fins al Masnou de 69,5K i 1700m de desnivell.
La travessa es fa el primer diumenge de maig però com que aquest any l’1 de maig queia en dissabte la sortida es va avançar un dia i això ens va permetre tenir un dia addicional de descans abans de posar-nos a pencar.
Així doncs, i com un senyor, vaig agafar l’autocar el divendres a la tarda i em vaig plantar a Viladrau, on vam sopar i dormir a l’alberg. L’organització de la sortida la realitza Intemperie, la magnífica tenda de material de muntanya i runnig. Cal dir que ets sens ben tractat (el preu també s’ho val). Aquest any, podies escollir entre sortir el divendres o sortir amb autocar el mateix dia de la competició però a les 4 de la matinada!.
Jo com un senyor, amb 25 persones més ens vam instal·lar a l’alberg. Ja vaig poder identificar a algun killer entre la gent. L’ambient distès i agradable, vaja de colònies com els infants.
A les 4:30 diana. A les 5 esmorzar, i a les 6 tots al camp de futbol esperant la sortida. El dia abans vaig conèixer a un Jordi de la meva edat. 3 setmanes abans havia fet la Transtramuntana (100k a Mallorca). Tenia una pinta molt normal, i em va dir que volia fer la prova amb unes 9h. El fet es que vam dir d’anar junts però des del moment que l’hi van passar el lector del codi de barres pel dorsal va desaparèixer.
La pujada  fins a Sant Sagimón, bé. El frontal em ballava però com que no pots córrer, vem anar fent. Així que vaig pescar camí més pla, vaig començar a córrer fins a Coll Formic. Ritme contingut 5:30-5:45. Calia preservar forces.
Desprès el Pla de la Calma corrent i caminant a les pujades. Cap al Final, i sobretot en els 10k de baixada final, vaig pescar un company. Vam anar plegats comentant la jugada. Abans de la resclosa el vaig deixar enrera; ja en tenia prou. Entre el segon i tercer habituallament, em trobo a la tercera noia (la Nicole) amb en Xavi (de Girona) i un parell de nois més. Em passen, els passo i així anem fent fins la tercera parada (k39). Allí començo a notar les cames, sobretot l’isquio dret. Segueixo. Tota aquesta colla surt disparada i em criden per anar junts. Necessito anar una mica mes lent i, un tros més enllà, a una pujada els repesco. A partir d’allí, seguim corrent junts fins a la 4ta parada. Allí recordo el plat de pasta del Lluís Enric i el tall de digestió que va tenir l’any passat.
Encara ens queden 20K, els primers 8 de pujada, 8 de més trencacames i 4 de baixada dura i al final pla. Travessem La Roca del Vallés. El mateix esquema, ells (i ella) han marxat i començo a pujar sol. Els torno a trobar a una pujada. Penso que ells corren una mica més i jo em mantinc a les pujades (era massa conservador?).
Tota la colla l’hi fotem canya. La Nicole i el Xavier els hi comença a costar. Em trobo bé i començo a estirar del carro. Em paro, els espero, els hi marco el ritme. Les cames em fan mal però em trobo molt animat. Quan comencem la baixada, em diuen que segueixi, que han d’anar més lents.  Apreto, el ritme puja 4:30-5. Tinc unes ganes boges d’arribar. Travesso Tiana corrent. La gent em mira segueixo corrent, finalment la platja i l’arc d’arribada. Sento la gent d’Intemperie que crida, començo a apretar i entro a l’esprint. El meu crono el tanco a 8:31 i els temps oficial a 8:32.
He disfrutat molt i molt. Això de la muntanya i dels recorreguts llargs cada cop m’agraden més.

Desconnectat albert4

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • Missatges: 384
    • Veure Perfil
Re:Meridià Verd 2010
« Respondre #1 el: 04 de Maig de 2010, 14:23:59 »
 :D :D :D Ets un crack!El meu ídol!Un referent i un mestre!Quin temps!!!Quina màquina!!Pels qui no ho hagueu fet, el Meridià és una experiència gairebé iniciàtica. Quan la vaig acabar l´any passat em vaig dir: "Mai més!" però tinc ganes de tonar-la a fer. És tota una aventura.
Felicitats, Josep Maria. Quina gran crònica!
A descansar que a Berlín hem de fer sub3h! ;D ;D

Desconnectat Béatrice

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 754
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 04 de Maig de 2010, 14:57:36 »
Molt i molt bé Josep Maria. Impressionant...

Desconnectat ALFONS

• Associat(ada)
  • Usuari 10 Km
  • Missatges: 114
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: 04 de Maig de 2010, 17:07:44 »
Collons Josep Maria, aquesta te la tenies ben calladeta...moltes felicitats màquina.

Ja m'ho explicaràs aquest dijous

Alfons

Desconnectat pusky

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • Missatges: 470
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: 04 de Maig de 2010, 21:19:42 »
en 2 palabras: IM-PRESIONANTE

Enhorabuena campeón

Andrés

Desconnectat Eliana

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 198
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: 05 de Maig de 2010, 13:02:43 »
Felicitats Vinu!

Molt bé, bona carrera, bon temps, i noi estàs en forma. Les meves congratulacions, segueix així.
No hay nada imposible, sino personas incapaces.

Desconnectat javilopez

• Associat(ada)
  • Usuari 10 Km
  • Missatges: 168
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: 05 de Maig de 2010, 18:26:29 »
Felicitats maquina.

Ens veiem dijous i ens ho expliques.

Desconnectat Jordi Santin

• Usuari Mitja Marató
  • Missatges: 329
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: 05 de Maig de 2010, 18:50:03 »
Josep Maria ara ja sé per què fas aquestes marques, ets un "màquina", això no és trampa ( no es pot tindra ajut de cap element mecánic)?  ;D ;D ;D ;D

Moltes felicitats.  ;)
Jordi Santin