Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Autor Tema: Propuestas de modificaciones  (Llegit 2479 cops)

Desconnectat Angel

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 2361
    • Veure Perfil
Propuestas de modificaciones
« el: 18 de Febrer de 2009, 01:28:54 »
Propongo, por homogeneidad, que donde se dice "Comité" se diga "Comissió".

Así, los distintos grupos de trabajo se denominarían como los hemos venido nombrando hasta ahora: Comissió Esportiva, Comissió de Marketing, Comissió de Relacions Externes, Comissió Econòmica, etc.

Minima prioridad.

La fuerza no proviene de la capacidad física sino de la voluntad indomable

Desconnectat XavierCarracedo

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 127
  • Fortitudine Vincimus. Sir Ernest Shackleton
    • Veure Perfil
Re:Propuestas de modificaciones
« Respondre #1 el: 23 de Febrer de 2009, 12:45:29 »
després d'uns dies utilitzant la nova web, entre idees específiques per afegir, si es pot, se m'acudeixen dues idees d'entrada: 
-Crear un apartat del fòrum específicament dedicat als altres esports de fons que practiquem molts de nosatres: "Triatlo, ciclisme, natacio" Crec que l'apartat, si es crea en un primer nivell, es podria anomenar així, en sentit ampli.  I al mateix temps, en l'apartat "Curses" especificar que són curses a peu.
.-Ja vaig comentar alguna cosa en aquest sentit al Micky; personalment no em sembla bé la utilització de Nicks poc concrets, les fotos poc clares o fetes en broma i els perfils poc precisos. Resultat: no conec a qui correspon la meitat dels usuaris del fòrum i em sembla que no serà una ajuda per conèixer-nos tots (especialment els nouvinguts). Se us acudeix alguna cosa per corregir-ho ?

Desconnectat Micky

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 120
  • Miquel Blanch
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 24 de Febrer de 2009, 16:44:55 »
Buenas Xavi,

No m'havia oblidat de tú.

Respecte al tema dels esports de fons, es podria crear una categoria a General que es digués por exemple "Esports de fons". Parlaré amb el Sergio a veure que li sembla encara que no se fins a quin punt podem nosaltres modificar l'estructura actual del web "por nuestra propia cuenta y riesgo", un cop que la web ja és pública.

Respecte a l'altre tema, es complicat. De la reunió, jo vaig entendre que la problemática era controlar que la gent que es donés d'alta i que tingués accés als forums privats, fossin realment socis de R2L. Això si que crec que ho podrem resoldre. De fet el Sergio i jo vàrem parlar de com solucionar-ho i no hi ha problema. El tema és que si una persona es vol posar un nick tipus, el Follador Justiciero,.. potser no som precisament nosaltres qui hem de prohibir-li. Potser altres persones haurien de reunir-se (alguna comissió, la junta,...) i pendre aquesta decisió.
Micky.

Desconnectat Mistermixs

• Principiant
  • *
  • Missatges: 1
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: 20 de Abril de 2015, 07:06:17 »
There is no way I can deny this knowledge.