Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Autor Tema: Ajuda: com protegir els mugrons per les curses de fons (génere masculí).  (Llegit 2066 cops)

Dani

• Visitant
Hola
doncs que des que vaig fer la meva primera cursa llarga, i vaig patir l'erosió dels mugrons, he buscat consells i poso aquí el que m'han dit i algunes preguntes més per si les sabeu.

1.- Un entrenador hem va dir que per protegir els mugrons (dels nois) el tema era posar-se tirites o tirites circulars. Igualment, al programa "Quequicom" de TV3, recomanen fer-ho.
Problema: a mi hem cauen per la suor.
Dubtes: es realment una sol.lució al tema? Existeixen unes tirites millor que les altres?
A més: si aconsegueixo enganxar-les... del que estic segur es que no m'aguantaran els 4-5 hores en que penso fer la Marató...

2.- Una entrenadora que tinc ara, m'ha recomanat utilizar la pomada "Natusan" i la veritat es que molt bé.
Problema: m'aguantará les 4-5 hores?

Gracies per les vostres aportacions.... però es que un tema tant "tonto" comparat amb correr 42Km hem té ofuscat...  :-\

Bon dia

Dani

Desconnectat Vinu

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • Missatges: 270
    • Veure Perfil
Re:Ajuda: com protegir els mugrons per les curses de fons (génere masculí).
« Respondre #1 el: 20 de Desembre de 2010, 11:52:53 »
Quines coses Dani.
Jo hem poso una crema a base de vaselina de la Decathlon que funciona força bé. Una bona capa de crema i a còrrer.
De totes maneres un tema clau és l'elecció el texit. Si és un teixit fantàstic però és converterteix en un paper de vidre amb la suor a la pluja, has pringat!. Cal probar les samarretes i probar-les amb suor i mullades. Aixó veuràs el comportament. Sovint hi ha sorpreses.
Una altra alternativa és portar una primera capa ajustada+la veselina i a sobre la samarreta que t'agradi. És més calurós però també et protegeix sobretot ara a l'hivern.

Dani

• Visitant
« Respondre #2 el: 20 de Desembre de 2010, 16:54:39 »
sí, la veritat es que quines coses...

gracies Vinu per les observacions.

Dani

• Visitant
« Respondre #3 el: 09 de Febrer de 2011, 08:21:23 »
Hola
només volia deixar resposta a aquest tema per si algú ho pot necessitar.

Al final, en una farmacia, vaig trobar unes tirites especials que es poden mullar. Son unes tirites de dues capes, que s'apliquen de forma normal, i un cop aplicades retires una capa superior, amb lo que al final queda una fina membrana que no es nota.
Bé, doncs això funciona perfectament (i no taca les samarretes).

dew

Dani

Desconnectat Bertus

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • Missatges: 435
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: 09 de Febrer de 2011, 11:47:21 »
Gràcies Dani  :)