Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Autor Tema: Entrenament per la Marató: tirades llargues? de quants Km?  (Llegit 1659 cops)

Dani

• Visitant
Entrenament per la Marató: tirades llargues? de quants Km?
« el: 20 de Desembre de 2010, 11:21:33 »
Hola
el cas es que tinc una entrenadora experta de la que estic encantat de la vida, i hem diu que per preparar la Marató no hauré de fer tirades de més de 25KM... potser algun dia 30 Km però no més d'això.

Per altra banda, el que sí hem diu que potser hem toqui fer dos dies seguits de 25Km...

En canvi, parlant amb gent que ja ha entrenat per altres Maraton hem diuen que SI, que s'ha de fer tirades de 32Km.

Alguna reflexió sobre el tema?

(que quedi clar que estic encantat de la vida amb la meva entrenadora)

dew i gracies

Dani

Desconnectat Eliana

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 198
    • Veure Perfil
Re:Entrenament per la Marató: tirades llargues? de quants Km?
« Respondre #1 el: 21 de Desembre de 2010, 10:18:10 »
Benvingut a Run2live Dani!

Pel tema de les tirades llargues jo no sóc cap experta, de fet estic com tu. Només fa un any q estic entrenant per el plaer de córrer, enguany serà la meva primera Marató, però estar clar q no vaig amb temps, sinó només la vull acabar...el temps no em preocupa gens  ni mica.

L' únic q faig és seguir els entrenaments q s'ha penjat aquí, i de fet de tirades llargues de 25km o 30km només són 3 diumenges. No sé si està bé o no, peró confio plenament en l'entrenament q han penjat aquí perquè és de la nostra entrenadora i ella sap perfectament el q es fa. Tenin en compte q només la volem acabar i cadascú coneix perfectament el seu cos... jo de moment estic contenta i no tinc cap intenció de surtir-me del q s'ha marcat. Peró  aixó depent molt si vols fer temps, o no, o si vols patir sabent q és fer ja els 32km.

Sort!!!

No hay nada imposible, sino personas incapaces.

Desconnectat aguila

• Usuari Marató
  • Missatges: 578
  • Corre donde sea,como sea,con quien sea.
    • Veure Perfil
Re:Entrenament per la Marató: tirades llargues? de quants Km?
« Respondre #2 el: 21 de Desembre de 2010, 17:39:21 »
Dani,según los consejos de nuestra entrenadora, con dos dias seguidos de 25km solo conseguirias fatiga muscular y como consecuencia posibles lesiones.
Los km son progresivos hay q ir adaptando las articulaciones.Las tiradas largas se suelen hacer los findes,por el tiempo,claro.UN domingo 16,otro 18,20,25....etc.Como es un poco agobiante sobretodo si vas solo,lo ideal es apuntarse a las mitjas y hacer unos kms antes o despues  de la cursa.
Otra cosa q tienes q tener presente seran las plantillas,cuando te las pongas tu cuerpo se tiene q adaptar a ellas y ojalá me equivoque,pero tendras q reducir entreno.
En el club tenemos gente con muchos maratones en sus piernas q posiblemente te puedan aconsejar mejor q yo ::) .
Bueno pues suerte y bienvenido.