Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Autor Tema: I de deures?  (Llegit 1160 cops)

Josep

• Visitant
I de deures?
« el: 26 de Gener de 2011, 12:23:18 »
Hi haurà dies que no podré anar a l’entrenament R2L, però alguns d’aquests dies tindré alguna altra hora lliure. Hi ha dies que no hi ha entrenament R2L però tinc una mica de temps lliure.

Vaja, com tots, suposo.

Què toca fer en aquests casos?: descansar?, fer un altre entrenament (com piscina, gimàstica, ...)?, còrrer per lliure?, els entrenadors posen deures?, ... què feu?, què he de fer?

Gràaaaaaaaacies

Josep

Desconnectat Sergi Elvira

• Usuari Marató
  • Missatges: 507
  • Córrer per viure!
    • Veure Perfil
Re:I de deures?
« Respondre #1 el: 26 de Gener de 2011, 14:24:44 »
Josep, quan no podem anar als entrenaments, el millor es sortir a còrrer encara que sigui una estona i en carrera contínua. Aizò fa que no perdis l'hàbit ni el "fons"

Queda clar que si ja has entrenat altres dies i creus que et pots permetre un dia de descans, fes-ho! També va bé fer un (parentesi) d'un dia o 2

Si d'altra banda tens temps i pots anar al gimnàs, sempre t'anirà bé la piscina. I si fas una mica de bicicleta, estaràs fent activitat aeróbica que segur que és interessant i complementària amb el running.

-El principal és trobar el teu equilibri en l'esport.

"Entre poc i massa"

La gloria no consiste en no caer nunca sino en levantarte cada vez que te caes.

Desconnectat Eliana

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 198
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 26 de Gener de 2011, 15:29:55 »
Home, jo de deures si fos tu, i ja q l'altre dia no vas suar gaire a la assamblea faria unes tirades de 15-20km per anar agafant fons  ;D jejeje

T'estic fent broma, eh!!

Penso com el Sergi Elvira, aprofita per anar a córrer tu sol uns minuts o km's, també descansa el cos q t'ho agraïrà, i sinó ves al gimnàs a fer Spinning, o una altre activitat. Crec q fas natació, oi? aixó t'anirà molt bé per agafar fons per el runing.

Vaja, t'estic dient el mateix q ell.

Apa!
No hay nada imposible, sino personas incapaces.

Desconnectat aguila

• Usuari Marató
  • Missatges: 578
  • Corre donde sea,como sea,con quien sea.
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: 26 de Gener de 2011, 16:26:07 »
Si prefieres hacer los deberes los encontraras colgados en el foro en la página de inicio,debajo del dibujo de las tortugas y liebres, hay 2 entrenos uno correspondiente al mes de enero,en breve colgaran el de febrero,el otro para corredores noveles.