Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Autor Tema: Jaume Bajo  (Llegit 3082 cops)

2JB

• Visitant
Jaume Bajo
« el: 12 de Febrer de 2011, 11:58:06 »
Hola companys,

Sóc en Jaume i fa molts anys que corro, m'agrada molt.
He participat en curses de 10qm, 1/2, Maratons, i curses de muntanya i expedicions d'alta muntanya.
L'any passat vaig corre unes 30 curses, però aquest any he començat amb mal peu, ja que a la mitja de Sitges, vaig caure i em vaig trencar el humero.
De moment estic de convalecència, però tinc al cap fer-ne la mitja de montornès, la de bombers, la del Corte Inglés, els 1000m de la Challenge de 21k....entre altres. Per totes aquestes curses i moltes més, necesito corre amb guia, ja que sóc un esportista amb una disCAPACITAT Visual, i si algu de vosaltres em pot guiar, us estaria molt agraït.
Us aniré llegint, que segur que hi ha coses interessants.
Siau!

Desconnectat aguila

• Usuari Marató
  • Missatges: 578
  • Corre donde sea,como sea,con quien sea.
    • Veure Perfil
Re:Jaume Bajo
« Respondre #1 el: 13 de Febrer de 2011, 10:39:41 »
Jaume,encantaria poder acompañarte pero a los ritmos que vas,me es imposible hacer más de 2Km seguidos. :-[
Sort!

Desconnectat Angel

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 2353
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 14 de Febrer de 2011, 05:47:18 »
Bienvenido al foro Jaume,

Hace tiempo que algunos de nosotros venimos comentando el tema de correr junto a atletas con discapacidad visual, incluso hemos contactado con ONCE, pero no hemos tenido mucho éxito.

Ahora se nos presenta la oportunidad con tu mensaje, pero tus tiempos son inalcanzables para la mayoría de nosotros. ¡Eres muy bueno!

A ver si entre nuestra élite hay alguno que pueda ayudarte, aunque están preparando la maratón de Barcelona.

La fuerza no proviene de la capacidad física sino de la voluntad indomable

Desconnectat Vinu

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • Missatges: 270
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: 14 de Febrer de 2011, 09:12:37 »
Encara que estem ficats de ple en la preparació de la Marató de BCN i alguna altra trifulca com la Traiwalker, podem mirar les agendes i veure si coeincidim en alguna cursa.
Jo faré Montornes encara que serà la primera cursa desprès del 6 de març.
A disposar.

Patxi

• Visitant
« Respondre #4 el: 16 de Febrer de 2011, 13:03:00 »
Hola Jaume!
Yo, estoy un poco por encima de tus tiempos en casi todo, menos en maratón, pero también es verdad que este año no he competido en casi nada, jejeje, es lo que tiene haber sido padre.
De todas formas esto de hacer de guía me parece muy interesante y si quieres hacer la mitja de  montornès un poco más suave podríamos quedar en algo (aunque he visto que las inscribciones están agotadas!!). Que objetivo tienes para montornès?
Bueno y si no, igual alguno de los "buenos" del club que hagan la mitja se anima a hacer de guia.
Saludos y suerte con la recuperación!
Patxi.

2JB

• Visitant
« Respondre #5 el: 16 de Febrer de 2011, 14:51:08 »
Hola a tots,
La meva intenció es fer la mitja de montornès, en 1h30 i 1h45, més a prop de l'hora curanta cinc, ja que sortiré d'una lesió i no estaré al 100%.
M'he posat em contacte amb els organitzadors de la mitja i estan buscant-me algú que em guiï, de totes formes en vol acompanyar i aixi ens coneixent, ja que tinc previs correr la cursa Cientifica del Hospital de Sant Pau, els 1000mts. de la Challenge de 21k(pista), la de bombers, la del Corte Inglès, el meeting Internacional ISS d'Hospitalet (pista)....entre altres, com podeu veure em podeu acompanyar, a qualsevol d'aquestes, uan dia d'aquestos em poso i faig un calendari de les curses que tinc previs participar, i quins objectius vull assolir...per si algú em pot donar un cop de ma.

Gracies

Desconnectat Vinu

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: 16 de Febrer de 2011, 15:33:40 »
Hola jaume,
Per mi els temps són bons, sobretot si vols anar sobre l'1:45.
Si et va be, ja tens acompanyant. Si l'organització et proposa a alguna persona, perfecte. Si no sempre pots comptar amb mi.
Tu mateix.

2JB

• Visitant
« Respondre #7 el: 17 de Febrer de 2011, 12:00:38 »
Moltes gracies Vinu, ja quedaren... que et vagi bé la Marató, jo em quedo amb les ganes.... pero ja estic preparant la Marató de Vitòria,
Estem en contacte....

Desconnectat Vinu

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
    • Veure Perfil
« Respondre #8 el: 21 de Febrer de 2011, 09:13:19 »
Seguim en contacte.