Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Autor Tema: Vaig sentir un "paf" i vaig dir "ay!"  (Llegit 2768 cops)

Josep

• Visitant
Vaig sentir un "paf" i vaig dir "ay!"
« el: 17 de Febrer de 2011, 08:33:21 »
Bon dia companys/es,

Durant l’entrenament d’ahir vaig sentir un “paf” darrere de la cuixa esquerra i vaig haver de parar. Em feia una mica de mal. Ara camino una mica coix per la molèstia que em causa. Fins ara només he tingut problemes a la part del darrere de les cuixes i aquesta sembla la molèstia més important que he tingut fins ara. De moment no he tingut cap altra mena de molèsties en altres parts de les cames.

Potser no estic fent l’entrenament adient pel meu pes / temps que fa que entreno.

Seguint les instruccions de l’entrenador vaig prendre antiïnflamatori i vaig posar-me gel.

Suposo que ara em tocarà reposar uns dies.

I ara us pregunto, segons la vostre experiència i coneixements:

-Quants dies (suposadament) tardaré en tornar a l’entrenament normal?

-Quina mena d’exercicis puc fer mentres tant que no em perjudiqui la zona afectada?

-Puc usar l’elíptica del gimnàs?

-I continuar amb la natació?

Gràcies i fins aviat,

Josep
« Darrera modificació: 17 de Febrer de 2011, 08:40:21 per Josep »

Desconnectat Sergi Elvira

• Usuari Marató
  • Missatges: 507
  • Córrer per viure!
    • Veure Perfil
Re:Vaig sentir un "paf" i vaig dir "ay!"
« Respondre #1 el: 17 de Febrer de 2011, 15:55:54 »
Hey Josep!

Crec que si aquesta molestia et fa anar coix al caminar, el primer que has de fer és anar a que t'ho miri algú. De vegades ens resistim a la "visita médica" i al final acabem anant de totes maneres quan veiem que no es soluciona per si sol.

Segurament es tracta d'una lesió lleu pero millor que deixis de correr com a mínim una setmana. Jo caminaria una mica cada dia i faria uns estiraments suaus a l'arribar a casa. Aixì vas experimentant si millores o continues igual.
-No facis eliptica tan aviat sinó t'ho diu el metge. La natació no crec que et vagi malament encara que amb moderació.

Se m'acuden més exercicis: panxing, tumbing, sofing...

També fregues suaus i després fred

Segur de d'aqui 4 dies ja estas recuperat.

Per cert, bona frase la del teu perfil!  :)

La gloria no consiste en no caer nunca sino en levantarte cada vez que te caes.

Desconnectat rcampeny

• Usuari 5 Km
  • **
  • Missatges: 73
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 17 de Febrer de 2011, 17:39:21 »
Hola Josep,
em sap greu que estiguis així i ànims.

jo t'aconsello que visitis algun fisio de confiança o algú que et recomani algun i que et doni un cop d'ull.

Mentre, si tens "mono" d'esport (que pot ser!!!!), jo t'aconsello que no treballis gens el tren inferior.

Dius d'anar a nedar?? doncs sí, sempre i quan controlis la batuda de peus (molt poca o nul.a!!) o bé nedis amb Pul-boy. Parla amb el monitor/a de la piscina si no saps quin material és. Descansa la cama

SALUT ;) ;)

Desconnectat Bertus

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • Missatges: 435
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: 18 de Febrer de 2011, 14:01:02 »
Ànims Josep!!   :)

Desconnectat Béatrice

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 754
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: 18 de Febrer de 2011, 14:46:46 »
Hola Josep,
Espero que al dia d'avui et trobis millor però si no pensaba que potser t'aniria bé aplicacions de calor per acabar de curar això.
No sé si al Marítim tenen servei mèdic però a l'Estació del Nord si que hi ha un servei de fisioterèpia on fan aquestes coses.
Per els no abonats l'abonament de 3 sessions de 30 minuts son 75,57 euros (114,90 per 3 sessions d'una hora).
Aquest mes de febrer però fan una oferta i costa un 25% menys, ho podries aprofitar.
Potser també el notre company Olivier, que ya el coneixes, et podria ajudar? Ara que té una consulta...
Una abraçada i cuida't molt.

Desconnectat Angel

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 2358
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: 18 de Febrer de 2011, 20:27:46 »
Que este pequeño obstáculo no te afecte. Por aquí hemos pasado todos.

Y de esto se aprende...

Lo mejor que puedes hacer es que alguna persona cualificada te lo vea.

También opino que Olivier puede ser una opción muy válida.

La fuerza no proviene de la capacidad física sino de la voluntad indomable

Desconnectat olivier

• Associat(ada)
  • Principiant
  • Missatges: 6
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: 18 de Febrer de 2011, 23:31:31 »
Hola Josep,Esto parece una lesion muscular, pero la unica manera de saberlo es de ir a ver a un medico y hacer una echografia. Creo que lo mejor es no hacer ningun ejercicio. Lo siento pero de momento no se puede hacer nada mas. Esto ha pasado a mucha gente, incluso a mi. Animo y dime lo que te ha dicho el medico.

Desconnectat Vinu

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • Missatges: 270
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: 21 de Febrer de 2011, 09:11:54 »
Ànim Josep, de mica en mica.
A tothom ens ha passat i encara que costa, cal que tu mateix et donis temps.
No vulguis anar depressa. Nosaltres seguirem fotent-li i esperarem la teva tornada.
Això només és un entrebanc en la nostre cursa!

Josep

• Visitant
« Respondre #8 el: 21 de Febrer de 2011, 11:34:27 »
Gràcies a tots.

Sembla ser que tinc uns músculs a la part del darrere de la cuixa amb uns noms molt estranys. Amb les meves activitats esportives anteriors havia treballat bastant de cames (quàdriceps i bessons) però poc aquests músculs en concret. Vaja, que per a mi aquests músculs són gairabé nous i ara ens estem coneixent. Deu ser per això que tots els problemes els estic tenint a aquesta part de les cames.

Ja no prenc l’antiïnflamatori però segueixo en repòs. Faré uns exercicis a primers de mes i si tot va bé a mitjans de març tornaré a córrer poc a poc darrere del grup per anar recuperant-me fins que us passi davant a tots ... d’aquí a uns anys.

Fins aviat!

Josep