Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Events Lligats

• LA MARATÓ DE BARCELONA: 15 de Març de 2015

Autor Tema: LA ZURICH MARATO DE BARCELONA  (Llegit 1866 cops)

Desconnectat Serrat

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • Missatges: 383
  • Vull fer una Mitja en menys de 2 hores!!
    • Veure Perfil
LA ZURICH MARATO DE BARCELONA
« el: 19 de Octubre de 2014, 18:43:50 »
NOM DE LA CURSA: LA MARATÓ DE BARCELONA
- LOCALITAT: BARCELONA
- DATA: 15 DE MARÇ  DE 2015
- HORA DE SORTIDA: 08:30
- LLOC DE SORTIDA: Barcelona
- DISTANCIA: 42,195 K
- TIPUS DE CURSA (RUTA/MUNTANYA/MIXTA): ciutat
- TIPUS DE RECORREGUT (PLA/DESNIVELL MIG/ DESNIVELL ALT): pla
- WEB:http://www.zurichmaratobarcelona.es/

Desconnectat Junta Directiva

• Junta Directiva
  • Usuari 10 Km
  • *
  • Missatges: 142
    • Veure Perfil
Re:LA ZURICH MARATO DE BARCELONA
« Respondre #1 el: 13 de Març de 2015, 22:20:47 »
ÀNIMS I MOLTA FORÇA  A TOTS ELS MARATONIANS DE RUN2LIVE QUE DIUMENGE VINENT PARTICIPEN A LA MARATÓ DE BARCELONA!!!

ESPECIALMENT A AQUELLS/LLES QUE S´ESTRENEN EN AQUESTA DISTÀNCIA. COM DIU LA JEFA: A CABALLO GANADOR !!

ESPEREM ELS VOSTRES COMENTARIS SOBRE LES SENSACIONS D´ABANS, I SOBRE TOT DE LA CURSA, I DE DESPRÉS.  MOLTA SORT!!

TAMBÉ A FACEBOOK https://www.facebook.com/run2livebcn?fref=ts

« Darrera modificació: 13 de Març de 2015, 23:19:58 per Junta Directiva »

Desconnectat Jordi M

• Associat(ada)
  • Principiant
  • Missatges: 45
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 13 de Març de 2015, 23:26:11 »
Eeeeppp!!!!

Allà estarem acompanyant en els últims 12-13 kms als veteranus (oi Quim) i als novells (oi Cris). Només espero que no vagin massa ràpids per una llebra en poca forma (els punyeterus estan en tan bona forma que acollonen encara que portin 30 Kms a les cames). Com deixin a la llebre endarrera es motiu de "sese eh?".
« Darrera modificació: 13 de Març de 2015, 23:32:45 per Jordi M »

Desconnectat pusky

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • Missatges: 471
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: 14 de Març de 2015, 12:33:44 »
Y recordar que a las 8.00 foto pre-maratón.
Mucha suerte y a disfrutar de la jornada.

Desconnectat Béatrice

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 760
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: 14 de Març de 2015, 15:34:40 »
Entre participants, llebres i animadors, sembla que més de mig club és bolcará en la marató demá.

Yo estaré en la Vertical del Congost però no deixaré de pensar en vosaltres. Després de l'esforç, la recompensa. Que us vagi moolt bé!

Desconnectat aguila

• Usuari Marató
  • Missatges: 578
  • Corre donde sea,como sea,con quien sea.
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: 15 de Març de 2015, 15:04:29 »
Aquí os dejo cuatro fotos que he podido hacer esta mañana!!!!! Felicidades a todos ;)
https://picasaweb.google.com/118435457848655081685/15MarcDe2015

Desconnectat pusky

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: 16 de Març de 2015, 10:33:14 »
Aquí os dejo cuatro fotos que he podido hacer esta mañana!!!!! Felicidades a todos ;)
https://picasaweb.google.com/118435457848655081685/15MarcDe2015

Aguila, fue una alegría verte de nuevo.

Y es una pena , pero no puedo ver tus fotos  :'(       , ¿está bien el enlace?

Saludos

Desconnectat Béatrice

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 760
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: 16 de Març de 2015, 12:41:32 »
A mi tampoco me funciona el enlace.

Aguila, ¡saludos!

Pusky, ¿te ha funcionado bien la estrategia de caminar y correr?

Desconnectat pusky

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
    • Veure Perfil
« Respondre #8 el: 16 de Març de 2015, 14:36:31 »
Yo estoy muy contento con mi maratón, tiempo discreto pero sensaciones mucho mejores de lo esperado.

Cómo la Maratest me fue muy mal, me sirvió para tomármelo con mucha calma.

Mi mejor parcial del km. 35 al 40, aunque después el Paralelo sí se me hizo un poquito largo.

Gracias a Angel, una liebre de lujo, y a R2L , unos compañeros fantásticos y un CLUB con mayúsculas.

Saludos
Andrés

Desconnectat aguila

• Usuari Marató
  • Missatges: 578
  • Corre donde sea,como sea,con quien sea.
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: 16 de Març de 2015, 16:53:47 »
Mirar ahora.Lo tenia cerrado
Andrés,me alegro mucho que hayas disfrutado.A mi me alegró mucho poder veros correr.
« Darrera modificació: 16 de Març de 2015, 16:55:33 per aguila »

Desconnectat Cristina Ros

• Associat(ada)
  • Usuari 5 Km
  • Missatges: 85
    • Veure Perfil
« Respondre #10 el: 16 de Març de 2015, 18:29:57 »
Gracias Aguila! Encontrarte fue una de las sorpresas de la carrera

Moltes gràcies a les llebres de luxe, sense vosaltres els darrers km haguesin estat molt més dificils i avorrits

Estic molt contenta amb la meva primera marató,  amb les sensacions i amb el temps final.

Espectacular el recolçament dels run2livers durant el recorregut, gràcies a tots

El pitjor, deixar enrera al Quim i després saber que havia abandonat  :'(

Desconnectat Jordi M

• Associat(ada)
  • Principiant
  • Missatges: 45
    • Veure Perfil
« Respondre #11 el: 16 de Març de 2015, 23:16:11 »
Andrés, me alegro mucho que te saliese una maratón con buenas sensaciones, ya te la merecías. Te vi entrar en la recta de meta muy bien, me desgañite, pero no me oíste.

Me alegro también por Cris, aunque la tía con el jodido flato, creo que con el codo me rompió 5 costillas. >:( >:( >:(

Felicidades a todos i molts anims pel Quim. A vegades, la marató es molt cruel amb els amaters. Força company.

Maratoni@ns, que ja no es celebren aquestes coses??? (esperarem la marató de la presi i montem un soparet).

Per cert, ja sabeu pujar i baixar escales? o encara aneu com un lluitador de sumo???
« Darrera modificació: 16 de Març de 2015, 23:17:43 per Jordi M »

Desconnectat Quim

• Associat(ada)
  • Principiant
  • Missatges: 41
    • Veure Perfil
« Respondre #12 el: 17 de Març de 2015, 11:30:39 »
Felicitats a tots i totes els/les finishers de la Marató Barcelona 2015!!

Un reconeixement especial a la Cris, companya de "fatigues" qui, per ser la seva primera marató, ho va fer molt bé, per sota de 4h. Disfruta doncs del teu merescut triomf!!

Per la meva part, tota la primera part vaig seguir a la Cris amb el seu incansable ritme (estàs molt forta Cris!!); Però malauradament jo vaig sortir amb el "handicap" de la grip, que des de divendres va començar a donar els seus primers símptomes.
Malgrat tot, i amb l´esperança que un ibuprofè m´ajudés, vaig prendre la sortida, pero al Km 35 vaig tenir que retirar-me per indisponibilitat física. La febre m´havia tornat a pujar, em feia mal tot el cos i presentava molta tos i mucossitat i el ritme ja era penós. Així que ho vaig valorar i finalment vaig decidir retirar-me a prop de la Vila Olímpica ja que la salut és el més important, en cavi de maratons n´hi ha moltes.
Va ser dur prendre la decisió però ara veig que va ser el millor, la prova és que encara segueixo de baixa....  :-[ :-[

En fi, c´est la vie, hi ha coses que no podem controlar. Al menys em queda el consol que la preparació estava ben feta; així que ara a per la propera !!

Vull agraïr a en Maged per la seva excel.lent tasca de llebre des del Km 22, espero que hi hagi una nova oportunitat estant al 100%; però es va portar amb mi molt bé en tot moment sobre tot quan vaig retirar-me.

També una menció especial al Salva qui, tot i les seves pel.lícules, va acabar la Marató, que és el que realment compte. Espero que t´animis novament per l´any vinent, ja veus que cada marató és diferent...

Pel que fa al sopar post-marató em sembla perfecte, espero estar millor cap a finals de setmana....
« Darrera modificació: 17 de Març de 2015, 19:11:57 per Quim »

Desconnectat Josep Anton

• Associat(ada)
  • Usuari 10 Km
  • Missatges: 179
    • Veure Perfil
« Respondre #13 el: 18 de Març de 2015, 08:30:29 »
Toca felicitar als entrenadors, Luisa, Sergi i Roger, a totes les llebres, i als companys de R2L que ens heu acompanyat al llarg del recorregut. Els crits de la gent ajuden moltissim, i els vostres anims, mes encara. Som un grup fantastic.

I felicitar especialment als que s'han estrenat: Cris, Lali, Salva, I Joel. A que ja noteu que sou unes altres persones? Alerta: cal administrar be el "subidón".

Personalment molt content d'haver acabat una altra marató despres de la travessia del desert de les lesions. Marca raonable, i sobretot molt bones sensacions; no vaig ni notar que el Paral.lel feia pujada. Em va saber greu no poder entrar a meta amb el Salva. Pero estic segur que ara que ha vist el que ès una Marató, s'apuntarà a totes. I em va saber greu també l'abandonament d'en Quim, perque junt amb la Cris estava fortissim i havia fet una preparació estupenda.

Disposat a celebrar-ho quan digueu. Salut companys i companyes.

Desconnectat Angel

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 2361
    • Veure Perfil
« Respondre #14 el: 20 de Març de 2015, 21:03:13 »
Claro que sí..

Ya estoy deseando que llegue el próximo maratón, y eso que no lo corro, pero me encanta el ambiente que se crea en el R2L.

Ahora, a animar a la presi y cuando vuelva lo celebramos.

Grande Run2Live!

La fuerza no proviene de la capacidad física sino de la voluntad indomable