Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Autor Tema: A la memòria de Dani Jarque, capità immortal  (Llegit 1858 cops)

Desconnectat Xavix

• Associat(ada)
  • Usuari 10 Km
  • Missatges: 184
  • Poder Perico!!!
    • Veure Perfil
A la memòria de Dani Jarque, capità immortal
« el: 10 de Agost de 2009, 00:33:27 »
Ho sento companys, se que no és el lloc per temes com aquest, que som gent runner ........., però em calia fer-ho i espero que m'enteneu i em perdoneu.
Soc perico des de que vaig nèixer, ... no podia ser perfecte, ....... 39 any blanc-i-blaus, i avui és un dia dels més tristos de la meva vida com aficionat perico. ......, encara no m'ho puc creure.
Bueno, només volia dir :

Dani Jarque et recordarem sempre!!!!.
Gràcies Dani de tot cor!!!!

D'un PERICO TRIST.

Desconnectat Sergio

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 117
    • Veure Perfil
Re:A la memòria de Dani Jarque, capità immortal
« Respondre #1 el: 10 de Agost de 2009, 11:23:53 »
Ahir a la cursa de Malgrat es va guardar un minut de silenci en la seva memòria i m'imagino que a la majoria d'actes esportius es va repetir el gest.

Es difícil d'entendre que aixó li pugui passar a un esportista d'èlit que està sotmès a un control mèdic exhaustiu. Està vist que la medicina encara té molt per descobrir sobre el nostre cor...

Descansi en Pau Dani Jarque i una forta abraçada als pericos.
Los obstáculos son esas cosas espantosas que ves cuando apartas los ojos de tu meta.

Desconnectat Angel

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 2376
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 10 de Agost de 2009, 12:09:25 »
Yo no soy aficionado al futbol. Creo que en estos momentos no importa mucho los colores del equipo preferido o el deporte que practiques. Cualquier aficionado al deporte es especialmente sensible a este tipo de noticias.

Un recuerdo para su familia y un abrazo a todos, especialmente a los pericos de buen corazón.
La fuerza no proviene de la capacidad física sino de la voluntad indomable

Desconnectat XavierCarracedo

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 127
  • Fortitudine Vincimus. Sir Ernest Shackleton
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: 10 de Agost de 2009, 18:20:50 »
Independentment del fet que es tracti d'un jugador de l'Espanyol o d'un altre equip, que sigui famós o no, que es mori de sobte un jove sa, en plenitud de facultats, és una tragèdia difícil d'assimilar per a la gent que l'envolta. Ho sé perquè casos com aquest m'han tocat molt de prop en dues ocasions. 

Em sap molt de greu per la seva família, amics i pels que el tenien com a referent esportiu.

« Darrera modificació: 10 de Agost de 2009, 18:22:34 per XavierCarracedo »

Desconnectat Micky

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 120
  • Miquel Blanch
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: 19 de Agost de 2009, 10:38:04 »
Com a perico, no puc estar-me de fer un comentari in memoriam d'aquest extraordinari jugador de la pedrera espanyolista,... potser les paraules que més bé defineixen les primeres hores varen ser sorpresa i consternació,...i sobretot molta tristor,...

Et recordarem sempre,...

Per cert, això ens ha de recordar per a aquells atletes que ens exigim un pèl mes del normal, que és important fer proves d'esforç periódicament, almenys per descartar possibles anomalies que si poden ser conegudes per la medicina actual,... que ja no tenim 20 anys!!!,...

Micky.

Desconnectat javiriva

• Usuari 10 Km
  • Missatges: 208
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: 19 de Agost de 2009, 13:37:15 »
Como aficionado culé, me sumo a vuestro dolor que también es el mío. Aun no me lo puedo creer y deseo que nunca más vuelva a pasarle a ningun deportista, ni de élite ni popular.Estoy de acuerdo com Micky en que un reconocimiento médico o una prueba de esfuerzo debe estar SIEMPRE presente en nuestros entrenamientos. Os animo a todos a visitar el foro en donde se recoge ésta información.Un abrazo y siempre DANI JARQUE,Forza Espanyol,
Saludos
Javi