Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Autor Tema: Cursa En Marxa Contra el Càncer Barcelona  (Llegit 70 cops)

Desconnectat Patricia

• Associat(ada)
  • Principiant
  • Missatges: 1
    • Veure Perfil
Cursa En Marxa Contra el Càncer Barcelona
« el: 28 de Novembre de 2017, 11:12:28 »
El proper diumenge 3 de Desembre es farà la 1ª Marxa Contra el Càncer a Barcelona en diferentes modalitats:
10 Km: Inici a les 10:00h (competitiva)
5 Km: Inici a les 11:00h (competitiva)
Marxa de 2,5 Km: Inici a les 11:15 h (fer un passeig)

Ubicació: El punt de sortida serà al Parc del Fòrum de Barcelona (a la plaça de l’Auditori)

Esmorçar i festa familiar al final de la cursa  :D i samarreta tècnica per a les modalitats competitives.

Susana i jo farem la modalitat passejada i el Adrià s'estrena en distància de 10Km!!  ;D

Si us hi animeu, inscripcions aquí: http://www.aeccenmarxabarcelona.org/aeb-inscripciones

Desconnectat Béatrice

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 760
    • Veure Perfil
Re:Cursa En Marxa Contra el Càncer Barcelona
« Respondre #1 el: 29 de Novembre de 2017, 09:34:12 »
Afegeixo aquesta informació que m'ha arribat per una altre via:

Un cop acabada la cursa, l'organització ha preparat una gran festa amb diverses activitats com concerts, tallers familiars, esmorzar i refrigeri, beguda, i altres sorpreses per als participants.

Els participants podran escollir l'opció de córrer amb el dorsal "Jo Investigo" un dorsal especial per a corredors que vulguin fer una donació per ajudar l'AECC i gaudir de condicions especials el dia de la cursa. Els Dorsals "Jo Investigo" entraran en el sorteig de dos viatges dobles per córrer la "Carrera En Marxa Contra El Càncer Madrid". La primera edició té previst arribar als 3.000 participants i ser una festa per la recaptació de fons amb l'objectiu de continuar els projectes de suport a persones malaltes i les seves famílies, finançar la investigació del càncer i conscienciar i sensibilitzar sobre aquesta malaltia. És per això que la cursa neix, no només com una carrera local sinó que pretén fer una crida a mobilitzar-se contra el càncer per a gent de tot Catalunya.