Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Autor Tema: Entrenamiento del miércoles 28 de abril  (Llegit 2024 cops)

Desconnectat Angel

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
  • Missatges: 2361
    • Veure Perfil
Entrenamiento del miércoles 28 de abril
« el: 26 de Abril de 2010, 00:31:56 »
Este miércoles 28 de abril juega el Barça.

Para evitar que el entrenador venga y se encuentre sin corredores a los que entrenar, he creado un doodle para que indiquéis en él que tenéis intención de entenar ese día con Run2Live a las 19:30. Dependiendo de la gente que finalmente se apunte decidiremos si hacemos o anulamos el entrenamiento. No olvidéis consultar este hilo del foro el miércoles a la mañana para ver si el entrenamiento se realiza o no.

Aquí tenéis el doodle: http://www.doodle.com/c77b2rwr9qh6uxvq
La fuerza no proviene de la capacidad física sino de la voluntad indomable

Desconnectat Clara

• Associat(ada)
  • Usuari 5 Km
  • Missatges: 54
    • Veure Perfil
Re:Entrenamiento del miércoles 28 de abril
« Respondre #1 el: 26 de Abril de 2010, 19:22:52 »
Cuántos amigos invisibles tengo que traer para que haya entreno  ::) ?  je je je...

Desconnectat Edu

• Principiant
  • *
  • Missatges: 26
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 26 de Abril de 2010, 21:01:33 »
Jo m'apunto el dimecres, vindras, XUS???
Eduard

Desconnectat Chus

• Usuari 5 Km
  • **
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: 27 de Abril de 2010, 12:25:12 »
No hi ha problema, això s'havia proposat el dissabte perquè alguns no vindrien pel partit de futbol del Barça, així que jo estaré com ja vaig comentar DISSABTE i espero que siguem tots i totes entrenant com sempre i si es diu el contrari també us ho faré saber.

Desconnectat Angel

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: 27 de Abril de 2010, 23:32:20 »
A la vista del resultado de la encuesta parece que está claro que lo aconsejable es suspender el entrenamiento de este miércoles 28 de abril.

Agradecemos a Chus su predisposición, pero lo razonable es suspender el entrenamiento oficial por falta de quorum. Espero que las dos personas que han comunicado su intención de entrenar lo entiendan.

Os recuerdo que el próximo sábado es festivo y NO hay entrenamiento oficial.

Desconnectat Chus

• Usuari 5 Km
  • **
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: 28 de Abril de 2010, 12:42:18 »
D'acord. Espero que la gent llavors surti a entrenar i no ho deixi passar. Que es suspengui l'entrenament no vol dir que no entrenem, eh!!!!!!!!! Així que encara que no hi sigui present, no us oblideu d'entrenar.

Desconnectat Edu

• Principiant
  • *
  • Missatges: 26
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: 28 de Abril de 2010, 17:14:57 »
Bones a tots, Angel, Xus i companyia
Entenc perfectament que tothom vol veure el partit del Barça (jo també), però quan fa dos dies es va passar un correu per confirmar si es faria l'entrenament i efectivament es feia, em sembla no gaire correcte que el mateix dia es canceli sense més.
Alguns de nosaltres tenim l'agenda familiar força complicada i personalment em suposa un esforç personal mantenir els dies d'entrenament, pel que demano que si s'ha quedat en fer l'entrenament es faci, o bé es programi amb una mica més de temps.
Espero que no s'ofengui ningú. Evidentment aniré a córrer sol, però contava amb la vostra assistència.
I que guanyi el Barça!!!
Eduard

Desconnectat Chus

• Usuari 5 Km
  • **
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: 28 de Abril de 2010, 17:33:13 »
Entenc la teva demanda Edu, però jo accepto el que em maneu, en aquest cas ha estat una decisió que no he pres jo.

Desconnectat Clara

• Associat(ada)
  • Usuari 5 Km
    • Veure Perfil
« Respondre #8 el: 28 de Abril de 2010, 18:52:32 »
Edu, a mi també em sap greu que no es faci l'entrenament, però des del primer moment es va dir que en funció de la gent que hi anés es faria o no; de fet el missatge de l'Ángel ja deia que mirèssim avui el foro per comprovar si finalment es feia o no.

Desconnectat Angel

• Associat(ada)
  • Usuari Marató
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: 28 de Abril de 2010, 23:28:03 »
No me molesto. Creo que el proceso ha sido muy claro y transparente, y comunicado correctamente desde el principio.

Yo también dispongo de poco tiempo, casi nulo, y el que dedico lo saco de no dormir. Preocuparme por el tema, hacer el doodle, publicar los mensajes, estar atento a cumplir lo indicado y tomar la decisión me ha quitado más tiempo del que muchos podéis imaginar, puede que más que lo que dura una sesión de entrenamiento.

Acepto que puede que no lo haga lo suficientemente bien, por eso animo a todos los que creeis que se puede mejorar a que me echéis una mano.

¡Con la ayuda de todos, lo haremos mejor!
« Darrera modificació: 29 de Abril de 2010, 00:16:16 per Angel »