Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't. Did you miss your activation email?

* Usuari

Events Lligats

• X CURSA DE PINEDA: 10 de Juny de 2012

Autor Tema: X CURSA DE PINEDA DE MAR  (Llegit 13894 cops)

Desconnectat Vinu

• Associat(ada)
  • Usuari Mitja Marató
  • Missatges: 271
    • Veure Perfil
Re:X CURSA DE PINEDA DE MAR
« Respondre #75 el: 25 de Juny de 2012, 16:00:43 »
Estic d'acord ab en Xavix. L'any que bé cal tornar-hi, demostrar qui som i si torna a passar com aquest any, organitzar un pollastre que s'en enrecordin per un altre any. Aquest any ens han agafat amb el peu canviat, però l'any vinent ja sabem de quin pal van.
Mercè, l'any vinent a trionfar de nou!.

Desconnectat Sergi Elvira

• Usuari Marató
  • Missatges: 507
  • Córrer per viure!
    • Veure Perfil
Re:X CURSA DE PINEDA DE MAR
« Respondre #76 el: 26 de Juny de 2012, 17:53:02 »
Ostres companys...
No estava al cas d'aquest assumpte i la veritat és que m'ha sorprés bastant tot plegat.

Sincerament crec que la Mercè és mereix totalment el seu premi i més si ja l'havia rebut anteriorment en altres edicions.

El redactat de la carta enviada em sembla molt correcte. En canvi, la resposta em sembla d'un nivell que no està a l'alçada de les circumstàncies.

Entenc que el que ha succeït es deu a assumptes personals de l'organitzador? Si és aixì no em sembla acceptable.
La part visible de la cursa es deu a la seva organització, membres i reglament i no a la situació personal d'una persona. Em sembla irresponsable.

Crec que si acceptessin l'error (tothom en pot cometre) respondrien d'una manera més aclaridora oferint alguna disculpa o compensació i no treient el tema de les fotos de la cursa (molt cutre).

Pel damunt del "reglament" hauria d'estar la part humana o el premi a l'esportivitat.

Escriuré un correu en el que exposaré el meu desacord de manera pacífica pero directa.

Rep el meu suport Mercé!
La gloria no consiste en no caer nunca sino en levantarte cada vez que te caes.